Er is een nieuwe afdeling op het forum aan gemaakt.
Het gaat hier om de "Best buy guide"

Naar de Best buy guide !

Dank, het mod team.

Dringend!

janvanloon

Dringend!

Berichtdoor janvanloon » 09 apr 2018, 12:50

Beste mede bushcraftersn

even een oproep!
De meeste van jullie hier kennen Jos, Oakleaf.

Onderstaand bericht is vanaf vandaag gedeeld op facebook!

Vermist vanaf eind februari
Deel dit bericht!

Jos is naar duitsland vertrokken op woensdag 21. februari van basiskamp oude kraai (saint-marie-aux-mijnen, frankrijk). Hij zou 3 weken op een trektocht zijn, en toen hij terug ging naar oude kraai, zou hij meteen naar nederland gaan direct na zijn moeder onze kennis, jos is niet meer in Old crow ( Vogezen )i geweest sinds hij vertrok.

Jos zou een week in nederland blijven en dan weer terug naar oude kraai in frankrijk om het basecamp te beheren. Het is mogelijk dat hij nog wat langer in nederland zou blijven, maar we weten niet waar en met wie hij woont (we hebben geen namen, adressen en / of telefoonnummers van zijn)

We hopen dat iemand uit de familie van jos of iemand die de familie van jos kent kan contact met hem of met ons opnemen, zodat we weten dat alles in orde is. Ook al zijn er mensen die hem sinds eind februari hebben gezien, laat het ons (weten!ude kraai is geweest) We verwachten dat hij contact met ons neemt als hij langer blijft.(

Het is moeilijk te vinden waar jos nu is, en als het goed is met hem. Hij heeft geen mobiele telefoon of social media accounts, en we hebben geen familie in nederland.
De route die hij zou lopen is niet bekend, hij heeft het zelf niet bepaald, en aangezien jos vaak weg gaat, is het onmogelijk om op zijn weg te gaan.

Jos is iemand die vaak vertraagd wordt door e-mails, en hij heeft ook geen mobiele telefoon.
Jos heeft geen auto en reizen met openbaar vervoer.

We hopen dat alles goed gaat met hem en hij is nu in nederland, maar het is ook een kans dat er iets gebeurd is tijdens zijn wandeling. Daar maken we ons zorgen om.

We hopen dat iemand uit de familie van jos of iemand die de familie van jos kent kan contact met hem of met ons opnemen, zodat we weten dat alles in orde is. Ook al zijn er mensen die hem sinds eind februari hebben gezien, laat het ons ( Eric van 't Padje , bushcraftshop ) weten!

Bedankt voor het delen!

30440844_10216379242698630_5064239689096868823_n.jpg
30440844_10216379242698630_5064239689096868823_n.jpg (73.86 KiB) 356 keer bekeken

Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Afbeelding

J@siu

Re: Dringend!

Berichtdoor J@siu » 09 apr 2018, 14:06

Hoi Johan , dit is het laatste bericht wat ik van Jos heb gehad , helaas heb ik het telefoon nummer van zijn moeder niet meer , omdat ze naar een Verzorgingshuis is gegaan , en Jos vrijwel meteen is "verhuist" naar Frankrijk om de "Old Crow"
een en ander zou al bekent zijn bij Erik van 't Padje ..

oakleafNL <oakleafnl@gmail.com>
10-12-17
aan mij

hey jan, ik voel me heel prettig hier -; tussen kerst en nieuwjaar
komt er een website omline van de stichting maar er is nu al een
facebook pagina. voor nu kun je je informeren via
info@randoloupnaturewise.org of vib erik vh padje. groetjes jos

Martin Outdoors

Berichtdoor Martin Outdoors » 09 apr 2018, 18:30

Iemand als vermist opgeven, doe je dat niet via de politie ? Die dan een onderzoek kan starten en familie kan gaan afbellen ? Of is dat al gebeurt ?

Wel zuur . :-\

J@siu

Berichtdoor J@siu » 10 apr 2018, 12:03

@ Martin
Erik van t Padje heeft @Jos als vermist opgegeven bij de plaatselijk autoriteiten..

Martin Outdoors

Berichtdoor Martin Outdoors » 10 apr 2018, 12:25

Ok goed gedaan

janvanloon

Berichtdoor janvanloon » 11 apr 2018, 14:13

Oldiesfool (Leo ) heeft ook contact met franse en duitse bushcrafters ( waar de oproep ook al rond gaat )...

Vanaf vandaag is dit filmpje terug te vinden online.
Gelieve dit even te delen.

https://www.youtube.com/watch?v=3DjPE6gsIGw&app=desktop

Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Afbeelding

Anneke

Berichtdoor Anneke » 13 apr 2018, 13:54

Bericht is inmiddels ook verspreid onder de Duitstalige Wildernisscholen...

Maurice

Berichtdoor Maurice » 14 apr 2018, 20:31

Sterkte gewenst voor alle betrokkenen...

Terug naar “Algemeen”