Bushcraftweekend 7-9 september 2018

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jandar
Berichten: 836
Lid geworden op: 25 sep 2010, 05:58
Locatie: hilversum

Bushcraftweekend 7-9 september 2018

Bericht door Jandar »

Hallo,,

Het was weer een geslaagd weekend, helaas kon iemand zijn vingers niet van andermans spullen afhouden, maar dat was de enige domper op het weekend..
Ik was er met mijn vrouw en zoon en we hebben het alledrie uitstekend naar onze zin gehad, hulde aan de organisatie, de vrijwilligers en alle workshop gevers.. ik heb nu eindelijk geleerd charcloth te maken en dat met vuurslag en vuursteen aan te steken hartelijk dank daarvoor..

De Mcbushcraft keuken heeft ook nieuwe aanhangers gekregen, de burger was fantastisch..

ook vond ik het leuk om zoveel bekende maar ook heel veel nieuwe gezichten te zien, dat was ook goed te merken aan de toeloop bij mijn eigen workshop(paracord knopen voor degene die het niet wist ;-) )..

Op naar de volgende ;-)


Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Bushcraftweekend 7-9 september 2018

Bericht door ger010 »

Leuk zelf niet geweest tikkie te druk voor mij :)
Zag wel een hoop leuke foto's voorbij komen.


Afbeelding
Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: Bushcraftweekend 7-9 september 2018

Bericht door arjuna »

Ben in het verleden ook twee keer geweest , je mist altijd wat spullen als je gaat in pakken ;-)
Ik zag het maar als een donatie voor de minder bedeelde en de mensen met een gezonde afgunst.
Alles is misbaar ,het gezelschap waar je mee bent niet.

Koen


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Bushcraftweekend 7-9 september 2018

Bericht door Dabberty »

Het was weer een leuk weekend idd :-)


Gebruikersavatar
Jandar
Berichten: 836
Lid geworden op: 25 sep 2010, 05:58
Locatie: hilversum

Re: Bushcraftweekend 7-9 september 2018

Bericht door Jandar »

@arjuna, tja als jij je spullen laat slingeren zal je idd met minder thuiskomen ;-)
maar hier was sprake van grove diefstal..

Maar laat dat de pret niet drukken, het was een heel leuk en leerzaam weekend.


Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: Bushcraftweekend 7-9 september 2018

Bericht door arjuna »

De vorm van het meenemen is niet van belang ook de waarde niet
Als ik hier vanuit ga klopt het voor mij , als je waarde gebonden is aan emotie is dat wat lastiger.

IK moet er niet aan denken dat ik bewust op jacht ga naar andermans spullen , hoe erg moet het dan met je geestelijke vermogen zijn.
Dit kan je vergelijken met stoppen met roken ,maar dan is het eigenlijk in dit geval stoppen met kopen maar wel roken ^-^ ;-)

Koen


Gebruikersavatar
Trailtraveller
Berichten: 2586
Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:40
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Bushcraftweekend 7-9 september 2018

Bericht door Trailtraveller »

Ja was leuk jullie weer even te zien als oude bekenden. Ik heb helaas niet iedereen van de oude garde kunnen spreken, buiten een snelle hallo en hoe gaat ie.

De diefstal was voor mij wel een domper, kennelijk iemand die een complete uitrusting wilde hebben. Precies de nodige dingen bijeengestolen die nodig waren voor een trip, ook nog eens de betere merken. De 350 man (en vrouw) vielen mij wel mee. De bijlentent was erg leuk en heb staan twijfelen om een bijltje te kopen. Ik kon mijzelf nog net bedwingen. Bushpappa had sommige zaken niet meegenomen die wel op de website staan, was erg jammer.

Het leuke was het aantal workshops, dit was erg hoog. Leuke kanoworkshop voor de verandering en leuke terugkerende workshops. Veel interesse voor diersporen deze keer, naast de altijd goed lopende wilde eetbare planten.

Ikzelf had 17 mensen bij de workshop "waterzuiveren, hoe en waarom". Deze keer geen zin om de "mesveiligheid en trystick maken" te geven, mag iemand anders lekker doen. Volgend jaar moet ik wel weer een andere verzinnen...


Plaats reactie