Camping gezocht in Duisland

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hooger
Berichten: 155
Lid geworden op: 14 jul 2014, 20:21
Locatie: Drenthe

Camping gezocht in Duisland

Bericht door Hooger »

Hoi collega's

Heeft iemand misschien een tip voor een camping in noord of midden Duitsland die na 1 november nog los is en een klein kookvuur naast de tent toestaat en niet schrikt van wat houtsnijwerk?

Ik zou graag met mijn vrouw op pad. Wild kamperen waar het niet zoals in Schotland of Noorwegen expliciet is toegestaan is niet haar ding. Dat is echter voor een midweekje wat te ver. Duitsland wordt dus het doel.

Meer dan een vlak stukje en wat vrijheid hebben we niet nodig maar een goede zoek opdracht van deze criteria in google heb ik hiervoor nog niet kunnen bedenken. Alles is dicht of aangeharkt en vol sleurhutten of andere witte comfort containers. In het beste geval een centrale kampvuur plaats voor bier en jolijt. Ook leuk op zijn tijd maar nu even niet.

Groet,

Gerard


Gebruikersavatar
Martin Outdoors
Berichten: 2192
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:26
Locatie: Waar ik vanavond slaap.

Re: Camping gezocht in Duisland

Bericht door Martin Outdoors »

Ik ken er eentje midden in het bos , een natuurcamping met wel al de faciliteiten.
Ik heb daar een paar jaar terug 2 weekjes gekampeerd en ik heb daar bijna elke avond een open vuurtje gehad in mijn bbq en als ik op de camping was had ik veel met hout geknutseld , gezaagd gesneden e.d . Niemand vond het erg sterker nog ik werd aangesproken door een mede kampeerder die voor het eerst iemand anders dan hem zelf van brandnetel touw aan het maken was .

Toen waren het Nederlandse eigenaren . De kampeerders vond ik over het algemeen een hoog hippie gehalte hebben .

Hehe Ideaal dus.

De camping ; Naturcamping am Ellbogensee In Mecklenburg vorpommern.
Misschien is het wat voor jullie.

Groet !


Youtube kanaal "Veld vaardigheden" ;
https://www.youtube.com/channel/UCRx3EQ ... tzC44XdSVw
Gebruikersavatar
Hooger
Berichten: 155
Lid geworden op: 14 jul 2014, 20:21
Locatie: Drenthe

Re: Camping gezocht in Duisland

Bericht door Hooger »

Bedankt Martin,

Ziet er goed uit. De Muritz is een mooi natuurgebied heb ik gehoord en Berlijn is maar een uur naar het schijnt.

Ik gooi het in de groep ;D


Gebruikersavatar
Martin Outdoors
Berichten: 2192
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:26
Locatie: Waar ik vanavond slaap.

Re: Camping gezocht in Duisland

Bericht door Martin Outdoors »

You are most welcome :-)


Youtube kanaal "Veld vaardigheden" ;
https://www.youtube.com/channel/UCRx3EQ ... tzC44XdSVw
Plaats reactie