Letter keuze

Plaats reactie
Dominicus
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 sep 2019, 15:27

Letter keuze

Bericht door Dominicus »

Hi medeleden

Er zijn wat dinngen die opvallen op het forum ,ik wil jullie niet alles prijs geven .
Maar een ding wel, hoofd en dik getypte letters

Ik zie dit als schreewen om aandacht ,als ik een mail naar mijn begeleider stuur doe ik heel vaak het zelfde, hij is het daar niet mee eens

Wil de gene die dit ook doet daar mee ophouden ,dit is nergens voor nodig , het zou mij helpen om een normaal manier van communiceren te leren in een veilige omgeving

Dominicus


Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 dec 2018, 12:26
Locatie: Uden

Re: Letter keuze

Bericht door DennisV »

uuh.. oke?


Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 2312
Lid geworden op: 10 apr 2010, 19:58

Re: Letter keuze

Bericht door Roel »

Dominicus, laat nu gewoon iedereen zo communiceren als hij of zij wil, jij doet het op jouw manier, anderen doen het anders.
Zolang het geen beledigend of anderszins grof taalgebruik is, is er immers niks aan de hand.
Ik vind het wat ver gaan om anderen te vragen om aan jouw kijk op de zaken te voldoen.


Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Letter keuze

Bericht door ger010 »

Rekening houden met elkaar is altijd een goed idee.
Zal hier zelf ook op letten maar wil wel vragen,
focus op de inhoud niet de manier :)


Afbeelding
Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: Letter keuze

Bericht door Oude.Wilg »

Helemaal met Roel eens,

Jij wil ook graag geaccepteerd werden zo als je bent, en in je voorstelling heb je ook laten zien dat je ander bent dat de meesten hier, jij zou als geen ander moeten weten het is, om wel of niet geaccepteerd te worden.

Deze tips kunnen een verrijking voor je zijn neem de goed bedoelde tips ter harte, en je zal nog meer bloeien.

Als iemand een waardevolle tip wilt geven doe dat dan niet in het openbaar maar via de PB want je kan ongewild iemand kwetsen en dat zal je zeker niet willen.
Behoud je spontaniteit in het opbouwen van elkaar, en richt je op de waardevolle kennis van het forum, je bent fijn regelmatig hier blijf dat lekker doen.

Ieder mens mag uniek zijn.
Als dat in de film wereld niet benut zou worden zou het saai en vervelend worden.

En de mogelijkheden van het forum benutten, en in de reclame wereld word vaak op een prachtige manier aandacht gevraagt en goed benut, vaak op spectaculaire manier, met groot succes.

Met een hartelijke groet,
De Oude.Wilgen.
Ps, ik ben ook uniek en anders als de meesten, en vind het ook heeeel fijn als dat gewaardeerd word, of dat ik er op zijn minst mag zijn.
En opbouwende tips zijn van harte welkom, daar kan je je inzichten mee verbreedden, het leven is een groot leer proces.


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Letter keuze

Bericht door Dabberty »

Personen die dat soort dik en ondersteept letter gebruik gebruiken, neem ik meestal niet echt serieus.
Het is idd schreeuwen om aandacht.


Plaats reactie