Theultimatehang.com

Alles over het slapen in een hangmat,
types, webbing, enz...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Theultimatehang.com

Bericht door MichelVH »

Ik ben nu een hangmat aan het maken van een oude katoenen tent, dus ik moest het een en ander weten. Heb ruim een uur met michiel zitten bellen ;D , maar heb hier nog een paar dingetjes gevonden:
Theultimatehang.com
Wat een geweldige site! Alle do's en don'ts, problemen van beginners + oplossing, goede foto's, uitleg a.d. hand van striptekeningen, superduidelijke uitleg en natuurlijk een strak vormgegeven site. Misschien wat minder zoekwerk dan bijv. het hammockforum. Ik ben blij dat ik 'm heb gevonden!


Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: Theultimatehang.com

Bericht door michiel »

Derek is de eigenaar van the ultimate hang; toffe gast met veel kennis en een prima online auteur.

Heb je de body al genaaid? (even checken of ik de ophangset al op de bus moet gaan doen ;-) )


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: Theultimatehang.com

Bericht door MichelVH »

Nope, wacht nog op een bestelling garen van extremtextil, had geen sterk garen in huis dus dat heb ik besteld. Ook nog 4 meter dyneema gekocht (4mm). En nog wat buckles, stuk 80 grams ripstop PU-gecoat nylon om te experimenteren (150x0,5). Ga ik stuffsacks van maken denk ik, met zo'n oprolhandvat. Ook 2 meter 25mil polyester webbing gekocht. Komt uit Duitsland, duurt denk ik een week ofzo. Maar als ik de body afheb zet ik het resultaat zeker online!


Plaats reactie