Outwell cameo

Alles over het slapen in een hangmat,
types, webbing, enz...
Plaats reactie
Toon
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 apr 2016, 07:59

Outwell cameo

Bericht door Toon »

Zoals het lijkt is één van de meest besproken onderwerpen v.w.b. hangmatten het zgn. CBS.
Er is een wereld aan matjes, underquilts, etc.

Nou sprak ik vanochtend iemand bij de buitensportzaak bij mij in de buurt en die vertelde van een slaapzak/matje combinatie. Op zich klinkt dat als een mooie oplossing, en je hoeft maar één ding mee te dragen.
Ervaring hadden ze er niet mee, maar na een poosje speuren bleek het te gaan om de Outwell Cameo.

Op de website van Outwell staat het als volgt:
The Cameo Single and Double are designed around a 5cm self-inflating mat and feature a warm 3D duvet that shares similar features to those found on the Caress, and comfortable mat cover that has an integral pillow pocket.


(Hele item, met pics http://www.ukcampsite.co.uk/articles/view.asp?id=678)
De looks vind ik zelf niet al te aansprekend. Het doet erg denken aan een kerstsok :o

Zijn er hier mensen die dit (of iets dergelijks) kennen en er de voor en nadelen van weten?


Jeof
Berichten: 461
Lid geworden op: 26 mar 2014, 10:44

Re: Outwell cameo

Bericht door Jeof »

er staat geen gewicht en pakmaat bij, meestal is dat omdat die niet voor de rugzak is bedoeld. Als ik zo de andere producten zie, lijkt het me inderdaad meer een kampeer product wat je meeneemt in de auto, maar niet op je rug.

Daarnaast heb ik liever twee losse items dan 1, dan kun je nog eens wisselen voor bv warmere en koudere periodes. En daarnaast zijn twee kleine items makkelijker in te pakken dan 1 grote.


Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: Outwell cameo

Bericht door Tim »

Hi,

Het is volgens mij een alternatief op een swag of bedroll.

Beetje bulkie als je het mij vraagt. Voor auto of paard ???

Tim


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Plaats reactie