Misschien tegen beter weten in, toch een Pup Tentje gekocht

Bespreek hier hoe je je verblijf inricht. Tent: groot, klein, lichtgewicht of zwaar met een hout kachel. Je tarp: een ideale tool, maar welke heb jij en waarom? Of zoek je er eentje? Alles wat je altijd al wilde weten over tarps. Of ga je liever low profile met je bivakzak op pad?
Alder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 apr 2014, 09:07
Locatie: Bennekom

Re: Misschien tegen beter weten in, toch een Pup Tentje gekocht

Bericht door Alder »

Nou P3ll3, daar gaat je topic ;-) Maar we zien je foto's wel verschijnen.

Ik heb ook al een paar jaar dat minitentje van de lidl, dat is de rocktrail 2 persoonstent, ik vind hem prima voor sommige tochten, maar waarschijnlijk omdat mn verwachtingen nogal laag waren ;D . Maar hij lijkt wel in de buurt te komen van wat je zoekt. Ik heb hem al een hele tijd uitgeleend, en weet niet meer zeker wat hij weegt maar krijg hem binnenkort wel weer terug. Volgens mij 1,5 kg.
Ik heb even een lijstje gemaakt, wilde ik toch nog eens doen:
http://forum.bushcraftnederland.nl/view ... 22&t=14286


Gebruikersavatar
CommonZense
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 aug 2014, 10:25
Locatie: Aalst (BE)
Contacteer:

Re: Misschien tegen beter weten in, toch een Pup Tentje gekocht

Bericht door CommonZense »

Dabberty schreef:Gelert heeft nu wel een andere versie, de 'gelert quick pitch compact' die volgens de beschrijving 30 cm wijder is dan de solo, en weegt maar 1 kg.

En dan bij Lidl hebben ze van vorige week nog een 'licht gewicht' 1 persoons tentje, die weegt 1.8 kg.
Die Gelert quick pitch past niet in de rugzak, ik heb een soortgelijk geval van de Aldi. Beide tentjes, ook die van de Lidl, hebben geen binnentent. Daar heb ik slechte ervaringen mee...

Belangrijkst is dat de kinderen iets hebben op te zetten en mee te sjouwen. Mss dat ik die blackthorn een keer bestel voor ze om te zien wat wel en niet past. Thanks anyway.


Plaats reactie