Carinthia dubbelboogs

Bespreek hier hoe je je verblijf inricht. Tent: groot, klein, lichtgewicht of zwaar met een hout kachel. Je tarp: een ideale tool, maar welke heb jij en waarom? Of zoek je er eentje? Alles wat je altijd al wilde weten over tarps. Of ga je liever low profile met je bivakzak op pad?
Ingels
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 jan 2014, 18:12

Carinthia dubbelboogs

Bericht door Ingels »

Hoi
Ik heb een vraagje aan jullie....
Weet iemand soms of de dubbelboogs bivakzakken van carinthia geleverd werden met een stuffsack van carinthia?
Ik weet dat dit zo is bij de enkelboogs maar ik heb me onlangs een dubbelboogs aangeschaft maar daar was geen stuffsack van carinthia bij.....
Ook 3 vrienden van me met een dubbelboogs hebben deze gekocht zonder stuffsack van carinthia.
Bestaat dat gewoon niet?
Alvast met dank!
Mvg


Gebruikersavatar
Basel
Berichten: 1651
Lid geworden op: 04 aug 2011, 17:07
Locatie: Bladel

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Basel »

Goeie vraag, ik ga vnv even kijken heb er 2 maar weet niet of de stuffsack ook carinthia is.


Gebruikersavatar
Arjendej
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 apr 2014, 19:11
Locatie: Groningen

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Arjendej »

De huidige heeft er in ieder geval wel één:

http://www.carinthia.eu/userdata/mysydeshop/images/normal/5351_observer_plus_inhalt.jpg

Maar dat is natuurlijk niet de DPM camo variant welke af en toe op marktplaats etc voorbij komt.

Waar heb jij je dubbelboogs aangeschaft, Ingels?


Gebruikersavatar
Cobber
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 jan 2015, 20:27
Locatie: Top of the North

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Cobber »

Heb mijn dubbelboogs Carinthia sinds vorig jaar, nadat ik flauw was van de enkelboogs camouflage van de KL.
Daar zat gewoon een zak bij.
Maar misschien dat ze die dingen nu niet in voorraad hebben..Was ook maanden het geval bij de bivakzak...dus lang moeten wachten. Al kan ik het me niet indenken dat ze het leveren zonder zak.
Raar verhaal....dus gewoon hun aanschrijven. Ik kreeg altijd vlot weer een respons vanuit de bergen aldaar!!


Leave no Footprints behind or Broken Hearts.
FaceBook Kayak Cobber
Gebruikersavatar
Arjendej
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 apr 2014, 19:11
Locatie: Groningen

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Arjendej »

Mijn contact met Siegfried van Carinthia is ook altijd vlot en vriendelijk geweest! Als je 'm rechtstreeks daar hebt gekocht zou ik inderdaad even mailen/bellen.


Ingels
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 jan 2014, 18:12

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Ingels »

Bedankt voor de reacties reeds...ik heb het inderdaad over de versie die bij de KL werd verstrekt...
Ik heb er onlangs een vanop marktplaats gekocht maar daar zat een stuffsack bij van fecsa.
En de bivak zelf was van carinthia.
Ik heb er nu zelf ook 2, maar bij geen enkele een stuffsack van carinthia...,
Met siegfried heb ik ook reeds goed contact gehad maar ik denk niet dat hij me zal kunnen helpen met een stuffsack voor een dubbelboogs in dpm woodland...
En ik zoek er geen andere voor te kopen: ik gebruik m'n materiaal wel degelijk maar behandel alles met de grootse zorg, je zou kunnen zeggen dat ik een verzamelaar ben :)
Vandaar: als een dubbelboogs geleverd werd met zo een stuffsack van carinthia dan ga ik er naar op zoek....
Alvast bedankt.


Gebruikersavatar
Cobber
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 jan 2015, 20:27
Locatie: Top of the North

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Cobber »

Je doet het voorkomen alsof Carinthia dus geen zak erbij levert...Maar nu lees ik dat je ze op marktplaats weghebt.
Dan zal het aan de aanbieder liggen en niet aan de fabrikant..nu word het helder.
Zal ook wel een verzamelaar zijn...ik heb ook de wereld zakjes etc over...als ik een tent weer wegdoe verkoop ik het zonder zak..altijd makkelijk.


Leave no Footprints behind or Broken Hearts.
FaceBook Kayak Cobber
Gebruikersavatar
Basel
Berichten: 1651
Lid geworden op: 04 aug 2011, 17:07
Locatie: Bladel

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Basel »

Heb net even gekeken Ingels maar beide zakken van mij zijn van fesca en de bivakzak van carinthia , heel vreemd idd
lijkt wel geen toeval van aankoop meer te zijn maar wellicht een andere aanbieder van foudraal geweest ofzo ?


Gebruikersavatar
Cobber
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 jan 2015, 20:27
Locatie: Top of the North

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Cobber »

Ze zullen het wel op een grote hoop gooien. En per kilo aanbieden daar bij defensie. Al is dat een aanname!!!!
Had ik bij de camo bivakzak ook deze kwam bij de dump weg...dus even verwisseld en ja toen een zelfde kleur zakje erbij...ehh inderdaad van Camo, niet van Carinthia!!!


Leave no Footprints behind or Broken Hearts.
FaceBook Kayak Cobber
Gebruikersavatar
Basel
Berichten: 1651
Lid geworden op: 04 aug 2011, 17:07
Locatie: Bladel

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Basel »

idd denk dat het zo gegaan zal zijn, aldesniettemin doet het zakje het niet minder dan een echte geloof ik :)


Ingels
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 jan 2014, 18:12

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Ingels »

Ik vermoed meer en meer dat zo'n stuffsack niet bestaat voor een dubbelboogs van carinthia...
Zeer raar...
Ik heb m gekocht van een militair en die zei me ook dat hij m zo heeft gekregen van defensie...
Toch raar he? Je zou verwachten dat als je een dubbelboogs van carinthia krijgt dat er toch een stuffsack bij is van carinthia....
@ cobber: als je mij een bivakzak of tent zou verkopen zonder zakje erbij zouden we niet echt goede vrienden blijven denk ik :)
Meer reacties zijn welkom, of iemand die wel een stuffsack van carinthia heeft voor een dubbelboogs?
Groet,
En bedankt!


Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Tim »

Hey,

Ik vraag me gewoon af, nofi verder, maar wat maakt het uit?

Carpy


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Ingels
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 jan 2014, 18:12

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Ingels »

Voor sommigen niets, voor mij veel.
Ik ben verzamelaar.
Ik heb liefst alles origineel en in zeer goede staat.
En zo hou ik ook mijn materiaal, ik behandel alles met de grootste zorg.
Begrijp me niet verkeerd he: ik gebruik mijn materiaal wel degelijk maar ik onderhoud alles piekfijn.
Misschien een beetje een afwijking ;)
En als ik een bivak heb van carinthia en die stuffsack is van fecsa:hatelijk gewoon....
Plus het feit dat ik met fecsa totaal geen goede ervaringen heb gehad...
Vandaar....
Groeten.


Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Tim »

Hey,

Tsja wat is een afwijking, het is maar net waarheen je afbuigt. Ieder heeft zo zijn ding 8)

Succes met zoeken!

Carpy


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Ingels
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 jan 2014, 18:12

Re: Carinthia dubbelboogs

Bericht door Ingels »

Thx! Ik heb ook een mailtje naar carinthia gestuurd met de vraag...
Groeten


Plaats reactie