Lean-to shelter bouwen, video

Hier kun je alles kwijt over het maken van natuurlijke shelters.

Wat vind jij van deze shelter en video? (met feedback kan ik toekomstige video's aanpassen)

Shelter: Een zeer goede en functionele shelter
0
Geen stemmen
Shelter: Een goede functionele shelter
6
55%
Shelter: Een redelijke shelter
0
Geen stemmen
Shelter: Een matig functionele shelter
0
Geen stemmen
Shelter: Een slechte shelter
0
Geen stemmen
Shelter: Een zeer slechte shelter
0
Geen stemmen
Video: zeer goed gefilmd en/of uitgelegd
2
18%
Video: goed gefilmd en/of uitgelegd
3
27%
Video: matig gefilmd en/of uitgelegd
0
Geen stemmen
Video: slecht gefilmd en/of uitgelegd
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
NvdO
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 jul 2012, 17:32
Contacteer:

Lean-to shelter bouwen, video

Bericht door NvdO »

Hallo!!!
Na al even geen tijd meer gehad te hebben om een goed en lastig samen te stellen video te maken heb ik eindelijk een paar weken gehad om er weer een samen te stellen.
THUMBNAIL.JPG
THUMBNAIL.JPG (118.31 KiB) 3504 keer bekeken
In mijn nieuwe video laat ik zien hoe een geheel (100%) natuurlijke lean-to shelter met bed erin gebouwd kan worden in korte tijd.
Ook komen aan het einde van de video mijn overwegingen aan bod bij het zoeken van een plek om een shelter te bouwen.
Ik film vanuit 3 cameraposities waardoor alles goed in beeld gebracht kon worden.
Om het leuk te houden heb ik van de 2 uur filmmateriaal het weten in te korten naar 15 minuten. hier is niet veel voor geknipt maar ik heb ervoor gekozen zo veel mogelijk stukken versneld af te spelen. hierdoor blijven alle genomen stappen zichtbaar maar is de film toch veel korter ^-^ ;-)
Mochten jullie ooit van plan zijn een shelter te bouwen denk ik dat jullie vast veel aan deze film kunnen hebben.
Uiteraard kan je ook nog andere shelter-typen maken zoals een A-frame waar ik binnenkort ook een video van wil gaan besteden.

Al mijn shelters maak ik van 100% natuurlijke materialen. Dat wil bijvoorbeeld zeggen; er wordt geen plastic gebruikt om daken waterdicht te maken en er worden ook geen (onnatuurlijke)touwen gebruikt om zaken vast te binden (bijna altijd is er wel een mogelijkheid tot klemmen en anders gebruik ik wel een stuk dennen-wortel ;-) )
Al mijn shelters maak ik van materiaal dat al dood is. Dat wil zeggen; dode boomstammen worden gebruikt en takken met groene naalden eraan die na een storm uit de bomen gevallen zijn.

Veel kijkplezier!

https://www.youtube.com/watch?v=u1af8GkjJTM


Groeten
nic


Plaats reactie