Wie wil een workshop sheath maken geven op het Bushcraftweekend?

Alles op het gebied van werken met leer. Snijden, naaien, slagijzers, bewerken.
Gebruikersavatar
Thijzzz
Berichten: 509
Lid geworden op: 24 dec 2009, 21:17
Locatie: Oss, Noord-Brabant

Wie wil een workshop sheath maken geven op het Bushcraftweekend?

Bericht door Thijzzz »

Beste leermakers,

Er komt hier veel moois voorbij in allerlei stijlen. En ik denk dat er veel bushcrafters zijn, die ook zelf een schede willen maken voor hun mes, zaag of Leatherman.

Wie van jullie zou een workshop willen geven op het aankomende bushcraftweekend van 3-4-5 juni?

Ik gaf zelf vroeger leerworkshops: Je krijgt heel veel leuke reacties en het is echt kicken om iemand met een plastic schede te zien binnenkomen, en ze later zien vertrekken met een zelfgemaakte leren schede. Die je dan jaren later nog steeds in gebruik ziet.
En je krijgt 50% korting op de toegangsprijs die meestal rond de € 34 ligt. :D

Hoe lang ben je ermee bezig?
Als je de groep klein houdt (5-6 man) en de workshop eventueel met twee man doet, is het in een ruime ochtend te doen. Normaal duurt een workshop ca. 3 uur, hier ben je toch wel 4-5 uur mee bezig. Je kunt de deelnemers het naaien en lijmen eventueel thuis laten doen.

Kosten
Materiaalkosten kunnen worden doorberekend aan de deelnemers.

Wanneer: 3-4-5 juni 2016 (vrijdagavond kun je al komen, op zaterdag en zondag gaan we echt 'los')
Waar: landgoed Quadenoord in Renkum
Hoeveel workshops: 1x of 2x.

Aanmelden kan via het workshopgeversformulier op de website van Stichting Bushcraft.

Heb je vragen?
Mail me dan op communicatie@stichtingbushcraft.nl.

Groeten,

Thijs Knoester
http://www.stichtingbushcraft.nl

PS: Mocht je het bushcraftweekend nog niet eerder hebben bezochtt, bekijk dan vooral dit filmpje om de smaak te pakken te krijgen!


Plaats reactie