Carpy schreef:Hey Cs, Waarom schiet je zo snel achter elkaar? Carpy
Oei... 2 opties hier

:
1. Voor als dat een serieuze vraag is, dit is ge-edit, anders zou het filmpje bijna 12minuten duren... Het is immers een knikbuks.
2. Voor als dit geen serieuze vraag, ... hueh... Tja. Geen idee... kort lontje zeker.
Zandhaas schreef:Aan het groepje te zien hapert er inderdaad nog wat aan je Sraa, Schiethouding, richten, ademhalen , afdrukken. Als je met een richtmiddel zoals een scope schiet en 1 van deze dingen geen aandacht geeft krijg je geen mooi groepje maar afwijkende inslagen zoals op je filmpje.
Die moest ik even googlen:
SRAAN... Goede tip. En kwam nog een andere site tegen met toch wel waardevolle
documentatie.
Zandhaas schreef:Als ik mijn bescheiden mening mag geven, je rukt aan de trekker daardoor komen je schoten soms links of rechts van het hoofdgroepje, je richt niet na= dus na het schot een seconde of 2 gericht blijven dan beweeg je niet te snel na het schot want men beweegt meestal zonder narichten onbewust al tijdens het schot, met in en uit ademen moet je een nulpunt zien te vinden , bijvoorbeeld adem vast houden op een moment dat je niet in ademnood komt zodat je gaat bewegen,doe je dat niet komen je schoten hoger of lager af.
Thanks. Goede feedback. Ik ben beginnen narichten en ben met de trekker bezig. Ik merk dat ik de trekker bedien zoals m'n gaspedaal wanneer zonder schoenen rij. Met m'n grote teen bedien ik de gaspedaal op het puntje ervan. Ofwel het puntje van m'n vinger bedient het het einde van de trekker. Leer ik mezelf nu iets verkeerd aan, of is maakt dat niet veel uit?
Het nulpunt heb ik gevonden op het moment dat ik mijn longen heb leeg geademd. Dan ben ik spanningsloos en dat kan ik goed volhouden.
Bennie schreef:Mooi filmpje. Inderdaad mooi resultaat. En wat Zandhaas al zegt, SRAA.. dan nog moet je wel een prettige trekker hebben.
Thanks. En ja die trekker. Het is een
SAT trekker van GAMO, dus valt nog iets te winnen. Daar ga ik nu even mee spelen, heb nu toch geen concentratie meer voor m'n werk. Komt vanavond wel weer.... denk ik ;)