klaaghoekje?

Gebruikersavatar
Wälderer
Berichten: 433
Lid geworden op: 29 jan 2013, 18:56
Locatie: België

Re: klaaghoekje?

Bericht door Wälderer »

Denk dat het inderdaad een deel te maken heeft met fb dat het hier wat stiller is. Er wordt daar sneller iets gedeeld en het is eenvoudiger om foto's te posten. Betrap me zelf er ook op. Aan de andere kant is het forum dan meer een medium om vaste topics te plaatsen waar er discussie op gevoerd kunnen worden. Ik denk dat we vooral zullen merken dat er veel minder gepost zal worden op het forum van spullen die te koop zijn of iemand die op zoek is naar iets, via facebook komt er meestal veel sneller reactie op.

Op een ander forum waar ik al jaren actief op ben is het sinds er een fb groep van het forum is heel rustig geworden. Een periode was het wel heel stil enkel een vaste kern van oud gedienden was er nog actief maar de laatste maanden komt er toch wel terug iets meer leven in.

Heb met de overschakeling ook problemen gehad met aanmelden en waarschijnlijk zullen er een aantal mensen om dezelfde reden afgehaakt hebben. Kon mij niet meer aanmelden en mijn forumnaam werd niet herkend. Heb het forum moeten doorzoeken naar een post van mezelf en er zo opgekomen dat mijn forumnaam nu anders is (zie het vreemde teken). Eenmaal ik deze had gekopieerd kon ik een nieuw paswoord aanvragen.

Die bots die ook online zijn kunnen moeilijk verwijderd worden omdat deze van zoekmachines zijn. Moesten deze verwijderd worden dan zullen er geen resultaten over het forum meer verschijnen als iemand een bepaald onderwerp zoekt.


Take less, do more.
Gebruikersavatar
lichtje
Berichten: 320
Lid geworden op: 29 jan 2015, 13:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: klaaghoekje?

Bericht door lichtje »

Men zegt wel dat get door fb komt, maar ik zit ook bij een aantal groepen op fb, maar om nu te zeggen dat het daar storm loopt. Dat is het ook niet echt. Tenzij er groepen zijn waar ik niet lid van ben.


Afbeelding
oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: klaaghoekje?

Bericht door oud deelnemer 4 »

W�lderer schreef:zullen merken dat er veel minder gepost zal worden op het forum van spullen die te koop zijn of iemand die op zoek is naar iets, via facebook komt er meestal veel sneller reactie op.
ach dat is ook een topic dat helemaal niet interessant is... de 'kijk eens wat ik weer nieuw heb' zonder er dieper op in te gaan kan ik goed missen hier.


Gebruikersavatar
Martin Outdoors
Berichten: 2192
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:26
Locatie: Waar ik vanavond slaap.

Re: klaaghoekje?

Bericht door Martin Outdoors »

Klaaghoekje ?? Ik ga pas klagen als ik de derde teek uit mijn pens trek terwijl ik om me heen kijk en niet genoeg brandhout zie liggen voor de komende nacht.

Klaaghoekje . ;D ;D ;D


Youtube kanaal "Veld vaardigheden" ;
https://www.youtube.com/channel/UCRx3EQ ... tzC44XdSVw
Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: klaaghoekje?

Bericht door MichelVH »

Ik merk eigenlijk sinds kort dat er steeds meer gepost word. Keek ik een tijdje geleden na 1 dag even, en dan waren er 5 berichten gepost ofzo. Nu zit dat dik in de 15-20 per dag. Vooral met nieuwe leden word er iets meer gepost. Ik vind het dan wel weer jammer dat het doegehalte (zelfgemaakte dingen of verslagen van tripjes) lager is dan het geweest is. Ik moet dan ook wel zeggen dat het in de zomer wat meer de tijd is om eropuit te gaan, maar toch...


Plaats reactie