Bekend making Winnaar !!

Plaats reactie
Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Bekend making Winnaar !!

Bericht door Roely »

De winnaar,
Er waren maar twee volledige deelnemers , maar het waren toch allebei echte winnaars. Dat had ik eigenlijk al besloten, toch heb ik voor alle opdrachten voor mezelf een score gemaakt en is de eindstand gelijk. Ik had bij zes opdrachten een echte voorkeur of favoriet, 3 voor Dabberty, 3 voor Tim.

Als kritiek heb ik bijvoorbeeld , dat een houten rocket-stove beter excentrisch gemaakt kan worden. En dat ik bij een pijl en boog een goede pijl het belangrijkst vindt. Verder was ik super enthousiast over de inzendingen en heb er weer veel van genoten en het een en ander van op kunnen steken.

GEFELICITEERD DABBERTY EN TIM .....JULLIE ZIJN DE OPRECHTE WINNAARS !!!

Ik stel voor dat de prijs beschikbaar gesteld door CARHARTT WORKWEAR EUROPE dankzij MichelVH onder jullie verloot word.

@MichelVH , doe jij die verloting

Nogmaals gefeliciteerd Dieter en Tim met jullie eervolle overwinning.

bedankt allemaal voor deelname, en ik hoop dat er nog wat foto en filmmateriaal geplaatst blijft worden.

Tnx
Roely


JohnVonSchutz
Berichten: 51
Lid geworden op: 07 apr 2013, 10:00
Locatie: Mijdrecht

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door JohnVonSchutz »

Gefeliciteerd winnaars. Ik ben het helemaal eens met deze uitslag. Was inderdaad leuk om te zien wat jullie allemaal gemaakt hebben.


Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door Tim »

Michel,

Misschien kun je hem overhalen het sponsor bedrag te splitsen. Kunnen we beide bv een shirt uitzoeken, bv:

https://www.americanworkwear.nl/overhem ... shirt.html

Tim


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door Dabberty »

Dank je :-)
Als de shirts mogelijk zijn, graag een L size grijze.
Als het niet mogelijk is, dan mag de rugzak naar Tim, ik heb geen rugzak nodig.


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door MichelVH »

He Roel, ik vind het prima als de heren beiden de eerste prijs willen delen. Ik zal even een mailtje sturen naar Carthartt. Een tweede prijs is in de maak dus jongens, ook na de deadline is er nog iets leuks te winnen!

Jammer dat er zo weinig animo was, helaas. Ik denk als we het een beetje buiten het forum zoeken en het iets grootschaliger aanpakken dat er dan veel meer animo is. Op BushcraftUSA.com zie je ook dat er echt honderden mensen meedoen met openbare challenges.


Vollgas Voraus!
Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door MichelVH »

Heb contact gehad met American Workwear, en Johnny heeft in overleg met de importeur jullie beide een pack te geven in de kleur Carhartt Brown!

Afbeelding

Johnny stuurt jullie hierover nog een PM.

Bedankt voor jullie deelname!

Michel


Vollgas Voraus!
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door Dabberty »

Wow, das een mooi gebaar van hem.
En Michel, tof dat je dit geregeld hebt !


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door MichelVH »

Geen probleem Dieter :-) . Inderdaad erg gul van American Workwear, als mensen hem voortaan niet digi-lynchen als hij een product van hem laat zien geven we hem er ook íets voor terug...


Vollgas Voraus!
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door Tim »

Och jochie....

Als dat lynchen is nodig ik je uit een weekeindje met deze noordelingen, kom je als man terug 8-) >:D.

Ik ben gewoon kritisch en gaf m'n mening. Doe ik ook tegen mezelf. Johnny van American Workwear (zal American Workware een keer extra noemen) begreep dat en pakte dat heel mooi op.

Het is inderdaad gul van Amerikan Workware. Gezien de deelname, reacties en aantallen die de video's bekeken hebben, dure reclame.

Desalniettemin een erg leuke challenge. Bedankt Roely en de andere inzendingen, vooral nog even doorgaan!!

Tim


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door MichelVH »

Hoi Tim,

Bedoelde jouw niet in het specifiek, hij vroeg destijds een ongezouten mening over een broek zonder enige vorm van opdringen. Toch werd Johnny beschuldigd van sluikreclame, opdringerig zijn etc ook al was er al contact opgenomen met de mods.

Dus daar laten we het dan ook bij, Johnny pakt het mooi op en sponsort met twee hele mooie tassen. Nogmaals: Ik ben bezig met een tweede prijs, ik stip binnenkort een datum waarop die aan de winnaar wordt gegeven. Dus blijf allemaal posten!


Vollgas Voraus!
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door Dabberty »

Heb de desbetreffende topics doorzocht..
Bij de muts win actie was een oudere man :-) die de forum regels niet goed kende, en vroeg of het sluikreclame was.
En bij de broek vraag topic, werden er eerlijke reacties gegeven volgens mij, en tsja, johnny zal tim wel begrijpen, het zijn allebei friezen als ik het me goed herinder :-)
Als hij binnen is, zal ik hem eens goed testen en er een mooie review van maken.


Gebruikersavatar
American Workwear
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 okt 2015, 00:21
Locatie: Oosterwolde (Fr.)
Contacteer:

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door American Workwear »

Haha, best grappig om dingen over jezelf te lezen.
Gelukkig zijn we wel het een en ander gewend en zijn we niet zo snel van slag te brengen.

Maar even ter zake,
Namens American Workwear en Carhartt Workwear Europe feliciteer ik Dabberty en Tim met hun gewonnen prijs.
https://www.americanworkwear.nl/carhart ... -pack.html

Stuur me even een pb met de adresgegevens en we zullen er zorg voor dragen dat de rugzak spoedig jullie kant op komt.

Tot de volgende ronde ;-)


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: Bekend making Winnaar !!

Bericht door Roely »

American Workwear en Carhartt Workwear Europe
Super bedankt !!!






( je suis Roely ;-) )


Plaats reactie

Terug naar “Uitdaging 2017 : Bushcraft vaardigheden”