Guardian Wild Moon

Deel je ervaringen van je cursus of workshop. Praat na over wat je gedaan hebt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Terra
Berichten: 1810
Lid geworden op: 20 jul 2010, 19:45
Contacteer:

Guardian Wild Moon

Bericht door Terra »

Altijd al voor een lagere tijd, primitief in de wildernis wil leven...
Probeer de Guardian Wild Moon eens, van 11 mei tot 7 juni.

Wild Moon Europe biedt een unieke wildernis ervaring. Je leeft voor een maand lang met een groep mensen (Clan) van alle leeftijden in het Zweedse bos. Geen contact met de geciviliseerde buitenwereld en zonder moderne hulpmiddelen. Het aangaan van een Native lifestyle, het leren van primitieve vaardigheden en het verbinden met de natuur in en om ons, staan daarbij centraal. De begeleiding bestaat uit gidsen die allen een jaarlang (of langer) in de wildernis geleefd hebben en een programma gevolgd hebben bij www.teachingdrum.org.
The Guardian Wild Moon (Mei 2014) richt zich op Guardian kwaliteiten in ons.
Lees meer op: ​​www.wildmoon.eu

Zelf heb ik de Wolf Wild Moon gedaan. Ik moet zeggen dat dit een zeer bijzondere ervaring was, die me veel nieuwe inzichten opgeleverd heeft. De Wolf Wild Moon die ik gevolgd heb, is fysiek echter wel zwaarder. Dit omdat je een nomadisch bestaan leeft wat inhoudt dat je iedere dag verplaats met rugzak en sporen volgt. Als mensen geinteresseerd zijn in mijn ervaringen of vragen hebben mag je me ook een pm sturen. 

Afbeelding


www.stichtingbushcraft.nl

It's in adventure, that i learn knowing myself and finding myself...
Gebruikersavatar
b2b
Berichten: 3345
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:33
Locatie: Heemskerk

Re: Guardian Wild Moon

Bericht door b2b »

Hoi Johan,

Fijn dat je hier (zoals je beloofde) iets over je ervaringen hebt verteld maar dit verslagje ´covert´ natuurlijk niet je maand in Zweden.
En ik ga je pm sturen want (gezien een gesprek in een ver verleden) heb heel erg veel interesse in je ervaringen.
Evengoed thanks.

gr
Cees


back2basemetcees@hotmail.nl

www.back2basemetcees.wix.com/back2basic

tel- 0251-245202

cui bono, Cicero

never judge a man untill you have walked two moons in his moccassins
Gerbenvink
Berichten: 733
Lid geworden op: 29 okt 2013, 20:24

Re: Guardian Wild Moon

Bericht door Gerbenvink »

Gaaf om te doen lijkt me komt er ook bushcraft aan bod en heb je vrije tijd? Of is het alleen maar cursus?


Plaats reactie