Extra Survival en Bushcraft

Deel je ervaringen van je cursus of workshop. Praat na over wat je gedaan hebt.
Plaats reactie
herman744
Berichten: 2726
Lid geworden op: 25 mar 2013, 09:41

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door herman744 »

Mooi verhaal Carin, met de nodige humor. Geniet ze verder buiten.


Gebruikersavatar
b2b
Berichten: 3345
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:33
Locatie: Heemskerk

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door b2b »

Dank je wel voor het delen en ontzettend veel plezier en hopelijk binnenkort bij een vuurtje.

In januari heeft de stichting Bushcraft haar half jaarlijkse meeting.

gr
Cees


nilisj
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 mei 2013, 14:30

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door nilisj »

Ik heb ook de cursus gedaan bij in the outback, bij Mark geloof ik, en dat was zeer geslaagd. Veel plezier alvast.


Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door jenniskens »

goed verhaal. thx


Gebruikersavatar
madman73
Berichten: 2119
Lid geworden op: 06 mar 2014, 23:01
Locatie: Delfzijl
Contacteer:

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door madman73 »

Mooie beleving en zeer lekker leesbaar geschreven!
En wat de blaffende ree betreft, ik vraag me af waarom hij dat deed, ik heb het ook wel eens gehoord, maar dan omdat ik te dichtbij kwam en hij ervan schrok.....


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door MichelVH »

Woodcocker schreef: En Cees, die meeting van Stichting Bushcraft, dat lijkt me aan één kant erg leuk en leerzaam, maar pfffff.... zo'n mensenmassa :-\ ...
Valt best mee hoor, ik ging vorige keer op t achterste veldje staan, en dan kun je rustig je prakkie koken en slapen, en overdag is toch iedereen verspreid met de workshops. Maar snap je punt, dat wel.


Vollgas Voraus!
TtB
Berichten: 132
Lid geworden op: 07 jun 2016, 09:41
Locatie: zutphen

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door TtB »

Wat michiel zegt en het is een hele gemoedelijke sfeer. O0


Gebruikersavatar
Jandar
Berichten: 836
Lid geworden op: 25 sep 2010, 05:58
Locatie: hilversum

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door Jandar »

Ik was laatst bij de bijeenkomst in belgie en volgens hun zeggen was er zo een 400 man verzameld, nou als daar daadwerkelijk 400 man was heb ik er niets van gemerkt. het was er ronduit gezellig, overal kleine groepjes en ook solo campers. helaas kan ik in januari niet anders was ik ook naar dit winterkamp gegaan.


Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door jenniskens »

Jandar schreef:Ik was laatst bij de bijeenkomst in belgie en volgens hun zeggen was er zo een 400 man verzameld, nou als daar daadwerkelijk 400 man was heb ik er niets van gemerkt. het was er ronduit gezellig, overal kleine groepjes en ook solo campers. helaas kan ik in januari niet anders was ik ook naar dit winterkamp gegaan.
Maar Stefan jij telt toch al voor 10 ;D
Maar idd vraag me nog af waar die 400 man dan we niet allemaal zat?


Gebruikersavatar
CommonZense
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 aug 2014, 10:25
Locatie: Aalst (BE)
Contacteer:

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door CommonZense »

jenniskens schreef:
Jandar schreef:Ik was laatst bij de bijeenkomst in belgie en volgens hun zeggen was er zo een 400 man verzameld, nou als daar daadwerkelijk 400 man was heb ik er niets van gemerkt. het was er ronduit gezellig, overal kleine groepjes en ook solo campers. helaas kan ik in januari niet anders was ik ook naar dit winterkamp gegaan.
Maar Stefan jij telt toch al voor 10 ;D
Maar idd vraag me nog af waar die 400 man dan we niet allemaal zat?
Oei, en ook al geen leuke verhalen en foto's in de desbetreffende post.... Zonder dit topic te willen kapen, was het minder succesvol als voorgaande jaren? Die waren m.i. 'altijd' goed bezocht en erg gezellig....


Gebruikersavatar
b2b
Berichten: 3345
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:33
Locatie: Heemskerk

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door b2b »

Tsja, ik was er voor het eerst in België maar goed georganiseerd.
Ik bedoel als je al onthaalt wordt op een onthaalpunt i.p.v. meldpunt met direct 3 aankoopmogelijkheden, T shirt, badge en natuurlijk.....
bier dan is het inderdaad onthalen.

Veel ook Hollandse bekenden gezien, nieuwe vriendschappen gesloten kortom het was gezellig en verder what happens in België, stays in België toch mannen en vrouwen die meegegaan waren.
gr
Cees


Gebruikersavatar
Jandar
Berichten: 836
Lid geworden op: 25 sep 2010, 05:58
Locatie: hilversum

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door Jandar »

Sorry commonZense,

Waarom meteen zo negatief, het was een heel erg gezellig bushcraft weekend, mensen waar druk bezig met elkaar om het gezellig te maken, ik heb in plaats van mijn 1 keer mijn workshop te geven ben ik bij koen zijn workshop erbij gaan zitten en uiteindelijk hebben we hem samen gegeven, wat ik heel gezellig vond, kon ik meteen even kijken hoe een ander een paracord workshop geeft.. ;-) ik weet in ieder geval dat er meerdere mensen foto's hebben gemaakt, deze zullen vast nog wel verschijnen, soms hebben mensen tijd nodig om het een en ander uit te zoeken.

Het voordeel van het terrein in Belgie is dat het groot is, heel erg groot.

@jenniskens, als ik al voor 10 tel voor hoeveel tel jij dan ;-) als noord limburger vond ik het heel gezellig op het limburg terrein ;-) (insider grapje, ik stond niet op het holland terrein maar op het limburg terrein, en werd prompt geadopteerd als noord limburger (ik kom van boven de rivier.....))


Gebruikersavatar
CommonZense
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 aug 2014, 10:25
Locatie: Aalst (BE)
Contacteer:

Re: Extra Survival en Bushcraft

Bericht door CommonZense »

Ah top. En niet negatief hoor Jan, eerder bezorgd. Maar ja mss wat pessimistische toon idd, ::)

Dit was de eerste editie waarbij mijn werk me verhinderde deel te nemen. Aangezien het op het forum maar stil bleef, in tegenstelling tot voorgaande jaren, bleef het gissen. Zelfs naar de grote lijnen, de details Cees behoren idd naar goed gebruik tot de ingezetenen. Fijn dat je je goed hebt vermaakt iig.


Plaats reactie