Vuurtje in de sneeuw, naalden thee, mora garberg, zweedse broek, silky gomboy 240

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Vuurtje in de sneeuw, naalden thee, mora garberg, zweedse broek, silky gomboy 240

Bericht door Dabberty »

Hoi, afgelopen weekend wezen wandelen met de haarbal en ook wat gefilmd.
ik wilde een nieuwe zweedse broek (T&P Vildmarksbyxa TP-X) uitproberen, de mora garberg die ik als kadootje gekregen heb, en m'n silky.
Het werkt allemaal zoals het moet, de broek is alleen kut qua maten. Hun tabellen voor de heupen kloppen niet echt.
Binnenkort een lang weekend hike met lokale vrienden, en volgende maand een lang weekend hike met forum leden van hier, waar er meer getest gaat worden.

https://youtu.be/T2j6c2zCnfo


Maurice

Re: Vuurtje in de sneeuw, naalden thee, mora garberg, zweedse broek, silky gomboy 240

Bericht door Maurice »

wat een leuke hond!

Ik heb die Garberg meteen een regrind gegeven, was had een beetje niet scherpe flinke micro V edge
Persoonlijk vind ik m top, licht top in de hand, staal is mega standvast en lemmet is ook top.
https://www.youtube.com/watch?v=5QZ8Xc4rWA0

wat vind jij ervan?


Gebruikersavatar
rahike
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 nov 2016, 12:59

Re: Vuurtje in de sneeuw, naalden thee, mora garberg, zweedse broek, silky gomboy 240

Bericht door rahike »

Erg vermakelijk zo filmpje bedankt voor het delen met ons.


Waidmann
Berichten: 1171
Lid geworden op: 21 feb 2013, 23:08
Locatie: Gelderland

Re: Vuurtje in de sneeuw, naalden thee, mora garberg, zweedse broek, silky gomboy 240

Bericht door Waidmann »

Leuk om er weer een voorbij te zien komen!


Alder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 apr 2014, 09:07
Locatie: Bennekom

Re: Vuurtje in de sneeuw, naalden thee, mora garberg, zweedse broek, silky gomboy 240

Bericht door Alder »

Leuk filmpje weer inderdaad. Lekker naar buiten in die sneeuw!


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Vuurtje in de sneeuw, naalden thee, mora garberg, zweedse broek, silky gomboy 240

Bericht door Dabberty »

Dank je ! Ik post hie rniet zoveel meer vanwege die bijna constante inlog problemen die ik nog steeds heb, maar op de blog wordt alles bijgehouden.
Zal het ook proberen hier vaker te doen, heb een hoop plannen voor deze winter.

@ Maurice, mooi, ik dacht dat het alleen de mijne was die dat had, maar nee dus. Deze week ga ik hem fixen. Hij ligt idd erg lekker in de hand, en hoop er nog veel plezier aan te hebben. Meer ervaringen zullen volgen.


Alder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 apr 2014, 09:07
Locatie: Bennekom

Re: Vuurtje in de sneeuw, naalden thee, mora garberg, zweedse broek, silky gomboy 240

Bericht door Alder »

Leuk, filmpjes van mensen die naar buiten zijn geweest blijft voor mij toch het mooist. Ik heb zelf ook wat gefilmd, nog even in elkaar knutselen, dan zet ik hem hier ook.


Plaats reactie