Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Black
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2020, 08:08

Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Black »

Hoi,

Ik ben Black en ben 20 jaar. Eind juni 2020 ben ik klaar met mijn opleiding.

Ik ben van plan om naar het buitenland te gaan vanaf eind juli 2020/ begin augustus 2020. Ik zou het leuk vinden om zo veel mogelijk in de natuur te trekken en te overleven. Mijn idee is om in Europa te blijven, zodat je geen gedoe heb met het regelen van visums en dergelijke. Verder is mijn idee nu om vanuit Nederland te voet te vertrekken en dan langzaam naar het zuiden te trekken (zodat de wintermaanden niet al te koud zijn).
Ik weet nog niet hoe lang ik weg wil blijven, maar dacht aan minimaal een jaar. Ik heb in Nederland ook niet echt iets dat me bindt, dus ik kan altijd langer wegblijven.

Ik zou het leuk vinden om deze reis samen met iemand te doen, of in ieder geval samen met iemand te beginnen.
Ik ben op zoek naar iemand met een soortgelijk idee die ergens rond mijn leeftijd is. Het liefst iemand die zich identificeert als man.
Ik ben zelf FtM transgender, maar nog niet in transitie.
Zelf ben ik christelijk en is zou het fijn vinden als die persoon het ook is.
Ook zou ik het fijn vinden als diegene ervaring heeft met survivallen/bushcraften. Ik zelf heb nog niet zo veel ervaring namelijk.


Mijn plan is nog best flexibel, dus als je tips of ideeën hebt, zijn ze welkom!
En als je mogelijk m'n maatje zou kunnen zijn, is je reactie natuurlijk ook welkom!

Groetjes Black



Update 26-02-2020: Ik moet in de eerste week van september in Nederland zijn voor een bruiloft, dus moet dan even terug. Ik ben nog steeds op zoek naar een reismaatje, maar met deze nieuwe info kunnen dat er ook 2 zijn. Vanaf eind juli 2020 tot eind augustus 2020 en dan vanaf de 2e week van september voor een lange tijd.
Laatst gewijzigd door Black op 26 feb 2020, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.


Passie voor natuur en avontuur!
Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door ger010 »

Veel succes alvast met je onderneming !


Afbeelding
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door michiel »

Hey Black,

welkom!

Ik hoop dat je een geschikt maatje vind.

Je hebt al eea verteld, maar misschien wil je je nog voorstellen in het 'Even voorstellen' topic?

Cheers!

Michiel


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
Rowan
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2020, 14:38

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Rowan »

Hey Black,

Ik ga dit jaar niet maar ik raad je aan: neem een poncho mee.
Voor mij gold toen ik naar het zuiden trok: hoe herfstiger hoe natter! Dagenlang in de stortregen mogen lopen. ;D

Verder wel heel gaaf idee. Ik hoop dat je iemand vind. En anders: ga toch.
Onderweg kom je hele interessante mensen tegen.


Gebruikersavatar
Flecktarnmann
Berichten: 190
Lid geworden op: 27 jan 2020, 00:21

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Flecktarnmann »

Rowan schreef:Hey Black,

Ik ga dit jaar niet maar ik raad je aan: neem een poncho mee.
Voor mij gold toen ik naar het zuiden trok: hoe herfstiger hoe natter! Dagenlang in de stortregen mogen lopen. ;D

Verder wel heel gaaf idee. Ik hoop dat je iemand vind. En anders: ga toch.
Onderweg kom je hele interessante mensen tegen.
Is een goede regenjas dan niet fijner? Ponchos zijn echt van die *** dingen.


Rowan
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2020, 14:38

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Rowan »

In mijn ervaring niet. De regen van een regenjas druipt zo over je broek heen. Of je moet ook een regenbroek aandoen, en dan zweten.
Een goeie backpackponcho gaat over je backpack en jou heen, ongeveer tot aan je knieeen. De rest word toch wel nat, of je nu wilt of niet, van binnenuit of van buitenuit :P


ThomasK
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mar 2020, 14:55

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door ThomasK »

Beste,

Een mooi idee om rond te gaan trekken in Europa.
Dit was eigenlijk ook mijn idee om dit jaar nog te gaan doen.
Nu ik toch heb besloten om met een opleiding te starten 23augustus kan ik helaas niet met je mee gaan maar wens ik je veel succes en plezier toe met deze reis.
Ik hoop dat je ons up to date houdt en hoop ik dat je een geschikt maatje voor de reis kan vinden.
Als je over 3 tot 4 jaar het nog een keer wilt doen, im your man!

P.s. ben nu 19 dus past wel in t straatje thuis.

Mvg
Thomas


Black
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2020, 08:08

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Black »

Hoi Thomas,

Jammer dat je hebt besloten een opleiding te starten :P Je bent de eerste (van mensen die gereageerd hebben) die een beetje 't zelfde idee hebt/had.
Ben nog een beetje aan t kijken of 't überhaupt wel door kan gaan met dat hele corona-gebeuren, maar we zullen zien.

Ik zit nog te denken hoe ik vrienden en familie op de hoogte ga houden tijdens mijn reis, dus misschien plaats ik hier later nog een link ofzo om me te volgen.

En wie weet bevalt het zo goed dat ik het over 3/4 jaar gewoon weer wil doen!


Succes met je opleiding!
Black


Passie voor natuur en avontuur!
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Tim »

Hey,

Kijk een naar Polarsteps. Leuke een eenvoudige app van Nederlandse makelarij.

Tim


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Roely »

Mijn nichtje is de wereld rond gegaan op een boot. Die had gewoon een of andere website gemaakt. Daar kon je dan precies zien waar ze waren. En ze plaatste daar blogs en foto's en filmpjes. En alle anderen konden een berichtje achter laten. En bij terugkomst had ze meteen een digitaal reisverslag en foto album.

Voordeel was dat ze dus zelf over de content kon beslissen en zelf de hoeveelheid / grote kon bepalen. Plus dat je een gedeelte van je site af kunt schermen, voor de directe naasten enzo. De mogelijkheden zijn ongekend.
Die site kun je thuis al maken en onderweg upload je wat en waneer je wil.


Gebruikersavatar
Cobber
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 jan 2015, 20:27
Locatie: Top of the North

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Cobber »

Mocht je nog gaan...ga met een wandeltrailer. Maakt het zo veel makkelijker.
Ik ben heel Europa door gelopen en verder. Meeste lange afstand lopers die ik ken doen dit ook. Da's niet voor niks.

Je kan er ook offroad mee en trek hem overal door heen. Inmiddels meer dan 25000+ km gelopen op die manier.

Succes


Black
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2020, 08:08

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Black »

Hey,

Nog bedankt voor de tip. Ik heb de reis nou ff uitgesteld i.v.m. corona.
Zoals het er nu uitziet wordt het volgend jaar maart/april voordat ik kan gaan met werk enzo, maar dan plaats ik wel weer een nieuw bericht of een reactie.

Groetjes Black


Passie voor natuur en avontuur!
Gebruikersavatar
CommonZense
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 aug 2014, 10:25
Locatie: Aalst (BE)
Contacteer:

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door CommonZense »

Misschien is Corona juist een goede reden om op jezelf de wereld in te trekken. Een kleinere bubbel kan je je niet voorstellen en groepen ontlopen is nooit zo eenvoudig geweest. Wanneer je begint aan een baan is het om zeep. Voor je het weet ben je 30, en nog sneller ben je de 40 gepasseerd. Gewoon doen. Exceptionele tijden vragen om exceptionele daden.


Gebruikersavatar
Flecktarnmann
Berichten: 190
Lid geworden op: 27 jan 2020, 00:21

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Flecktarnmann »

Ook zijn de steden dankzij corona een stuk minder vol. Afgelopen jaar kon ik in Praag door de mensen de stad niet meer zien, nu is het (nog) mogelijk om bij de toeristische trekpleisters zonder een lange rij naar binnen te kunnen gaan.

Wel begint het toerisme nu weer terug te komen, dus als je nig niet vertrokken bent lijkt het mij wel slim om dat snel te doen. Vooral omdat als er een tweede coronagolf komt, je dan heel zeker vast zit in Nederland.


Dominicus
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 sep 2019, 15:27

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Dominicus »

en , hoever ben je ;-)

dominicus


Plaats reactie