Hangen in Drenthe 1

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Hangen in Drenthe 1

Bericht door oud deelnemer 4 »

Hallo mensen

Vanaf morgen ben ik een poosje offline want ik ga lekker 5 dagen hangen in Drenthe met nog ongeveer 45 gelijkgezinden.
Er zijn weer tal van workshops te doen en zelf ga ik een eetbare planten en paddenstoelen wandeling met aansluitende maaltijd geven.
als ik terug ben komen er wel foto's een verslag en wellicht ook een video :)

geduld !


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Hangen in Drenthe 1

Bericht door J@siu »

Have fun maat !! 8-)


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Hangen in Drenthe 1

Bericht door oud deelnemer 4 »

Na het eerste herfsttreffen in Drenthe bijgewoond te hebben dit jaar voor de tweede keer erbij geweest. Wat valt er te zeggen... zoals ik al van het eerste jaar gewend was was de organisatie perfect geregeld en de samenwerking ging super vlotjes. Ook het deelnemersaantal was ietsje gestegen vooral omdat er dit jaar veel meer kids aanwezig waren. Voor de kinderen was er een apart programma gemaakt zodat ze ook aan hun bushcraft vaardigheden en ervaring konden werken.
Eten... zoals verwacht was er weer volop aanbod aan bushcraft maaltijden die op tal van manieren werden voorbereidt, we hadden weer een overvloed aan dutchovens, muurikkas en ander kookspul en met drie vuurbakken werd er dus wel altijd wel ergens iets gekookt of gebakken. Doordat 3 oktober een vrije dag was in Duitsland was het weekend dit jaar 1 dag langer, wat de organisatie en de workshops zeer ten goede kwam. En met een deelnemers groep afkomstig van Berlijn tot Beieren zeer kleurrijk.
Ik zie alweer uit naar volgend jaar :)
Afbeelding Afbeelding
dit jaar is besloten om foto's en filmmateriaal intern te houden, vandaar enkele deze twee foto's van de voorbereiding...


Plaats reactie