Via Gulia

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Via Gulia

Bericht door oud deelnemer 4 »

Ik heb al enkele jaren het idee om de Via Gulia te gaan lopen, ongeveer 56 kilometer langs de Geul van bronnengebied tot aan de monding in de Maas. het kwam er nooit van :(
Dit jaar gaat het dan eindelijk gebeuren, op 14- 15 en 16 April ga ik op pad. Het is dan ook de perfecte tijd langs de Geul voor de mooie voorjaarsflora. Ik maak er een 3 daagse hike van met overnachtingen.

uiteraard gaat een verslag, foto's en video nog volgen :)


Gebruikersavatar
b2b
Berichten: 3345
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:33
Locatie: Heemskerk

Re: Via Gulia

Bericht door b2b »

Veel plezier man en mooi weer.
gr
Cees


Gebruikersavatar
Trailtraveller
Berichten: 2586
Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:40
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Via Gulia

Bericht door Trailtraveller »

Goed plan, leuk !


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Via Gulia

Bericht door J@siu »

Succes @Jos ,
die 56 km ga jij met gemak doen , veel plezier en mooi weer gewenst 8-)
ik zie uit naar je video's en eventueel een fotoverslag ...

grtz jasiu !!


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Via Gulia

Bericht door oud deelnemer 4 »

Ja ik weet het, die afstand stelt niks voor ;-)
Maar ik wil ook tegelijkertijd de natuur en de natuurgebieden die zo links en rechts van het tracé liggen in beeld brengen, dus ik wijk ook zo nu en dan af om een ommetje te maken om vervolgens weer terug te keren naar de hoofdroute.

Dus het geheel wordt wel wat meer dan 56 kilometer, het hele op en neer lopen voor het filmen en dan nog die extra tripjes, misschien wordt het wel 'n dag langer :D :)


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Via Gulia

Bericht door Dabberty »

Klinkt als een mooie wandeling, veel plezier alvast


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Via Gulia

Bericht door oud deelnemer 4 »

Heb ik de Via Gulia gelopen "op het laatste stuk na" en wil ik dan eindelijk eens de beelden gaan bewerken voor de video kan ik de SD kaartjes nergens meer vinden die ik gebruikt heb. BAAAALEN >:(
Ga ik hem gewoon nog eens lopen :D
Maar door de tijd die ik nog heb voor extra wandelingetjes zit er een meerdaagse wandeling meer in, enkel losse dagen zijn nog mogelijk...
dus het worden 4 losse etappes Via Gulie@2 here we come 'again'
de eerste 2 etappes ga ik lopen op Koningsdag en Bevrijdingsdag...


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Via Gulia

Bericht door J@siu »

Oi oi @Jos , jij en kaartjes kwijt ::) ... kan ik me haast niet voorstellen , maar toch ... een goeie "2e" kans maat !!
Heb enige tijd (Witte Donderdag) een ongeval gehad , ben daarvan aan het revalideren , anders zou zomaar de mogelijkheid erin zitten, om mee te lopen ... 56 km lukt me nog wel ::) ... alleen dan wel op mijn eigen "tempo" haha ... 8-)

Marhu , nogmaals veel plezier met de 2e ronde ... 8-)


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Via Gulia

Bericht door oud deelnemer 4 »

Nou ja Jan zo af en toe raak ik toch wel eens wat kwijt... helaas !
'n paar maanden geleden was ik ook plots mijn kaarten kwijt op m'n GPS... ik had mijn accu's gewisseld en daarbij is het mini SD kaartje uit de GPS gevallen. bij het aanzetten had ik geen kaartmateriaal meer op de GPS, even zoeken en ja hoor op de grond lag het geheugenkaartje.

Die SD kaartjes van mijn fototoestel moeten wel ergens thuis liggen maar naar intensief zoeken nog steeds niets gevonden. enfin ik ga de route nog eens lopen, het is mooi wandelen langs de Geul dus zeker geen straf :)


Plaats reactie