FietsHike

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

FietsHike

Bericht door oud deelnemer 4 »

Weer nieuwe plannen ;D
Het idee is om een Lange fietshike te gaan maken....
voorlopig plan ziet er als volgt uit:
Aken naar Troisvierges (Vennbahn) deze is opgedeeld in 6 etappes maar da's wat overdreven ik maak er daar dan 3 van.

Dan stukje met de trein naar Ettelbruck :D

Vanaf Ettelbruck weer op de fiets verder naar Wasserbillig via de Sauer Radweg.
Wellicht stop ik ook al bij Echternach om van daar dan de Prüm-Radweg of de Nims-Radweg te volgen maar ook de Enz-Radweg zou nog ´n optie kunnen zijn. De Eifel-Ardennen-Radweg brengt me dan weer terug op de Vennbahn.

Ga ik toch in Luxemburg helemaal door tot Wasserbillig dan zal ik waarschijnlijk wel over de Kyll-Radweg terug naar het noorden fietsen.
Het laatste stuk is dan weer retour op een deel van de Vennbahn.

Afhankelijk van de uiteindelijke route zal deze tocht tussen de 500 en 650 kilometer bedragen. Overnachten meestal wildkamperen en hier en daar een jeugdherberg om de lichamelijke en camera accu's weer op te laden. Ik heb voor de tocht maximaal 9 dagen de tijd.
De definitieve route staat dus nog lang niet vast evenals wanneer ik die tocht ga fietsen /maar wel nog in 2017.

Alle trails zijn niet geweldig moeilijk, soms zelfs eenvoudig te noemen. Ik maak die tocht dan ook niet om af te zien maar om te genieten van de omgeving.


Gebruikersavatar
b2b
Berichten: 3345
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:33
Locatie: Heemskerk

Re: FietsHike

Bericht door b2b »

Helemaal fantastisch, ga de filmpjes volgen.
Succes
gr
Cees


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: FietsHike

Bericht door J@siu »

Geweldig plan @Jos ... je hebt een PB maat ... 8-)


Plaats reactie