BC buddy gezocht Noord Brabant

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
MWGK
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2018, 14:47

BC buddy gezocht Noord Brabant

Bericht door MWGK »

Goede dag,

Mijn vrouw en ik zijn gek op de natuur en gaan wat training en cursussen volgen om ons meer te bekwamen in de wereld van Bush Craft. Daar ik het meeste weg ben, zoek ik eigenlijk een buddy / vriend die het fantastisch vind om in de bossen te dwalen en op zoek te gaan naar herten en reeen. Daar wordt ik namelijk heel happy van. Tevens zie ik het als gezamelijk leren, ik leer jou iets en andersom. Dat zou perfect passen in het plaatje wat ik voor mij zie in groeien in Bush Craft, het meer bekwamen.

Wij zijn woonachtig in Oss, ik ben regelmatig in de Drunense duinen te vinden en de maashorst. Ik zou de omgeving Nijmegen graag beter willen leren kennen (de natuur gebieden uiteraard).

Als er iemand is die ook een buddy zoekt om gezamelijk tochten te maken dan hoor ik het graag.

Marc


Boske
Berichten: 73
Lid geworden op: 17 apr 2016, 20:10

Re: BC buddy gezocht Noord Brabant

Bericht door Boske »

Hey Marc

Komt goed, we gaan samen eens op pad
Je hebt een pb

Marc


I rather die on my feet than live on my knees
Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: BC buddy gezocht Noord Brabant

Bericht door Oude.Wilg »

MWGK schreef:Goede dag,

Mijn vrouw en ik zijn gek op de natuur en gaan wat training en cursussen volgen om ons meer te bekwamen in de wereld van Bush Craft. Daar ik het meeste weg ben, zoek ik eigenlijk een buddy / vriend die het fantastisch vind om in de bossen te dwalen en op zoek te gaan naar herten en reeen. Daar wordt ik namelijk heel happy van. Tevens zie ik het als gezamelijk leren, ik leer jou iets en andersom. Dat zou perfect passen in het plaatje wat ik voor mij zie in groeien in Bush Craft, het meer bekwamen.

Wij zijn woonachtig in Oss, ik ben regelmatig in de Drunense duinen te vinden en de maashorst. Ik zou de omgeving Nijmegen graag beter willen leren kennen (de natuur gebieden uiteraard).

Als er iemand is die ook een buddy zoekt om gezamelijk tochten te maken dan hoor ik het graag.

Marc
Ha wat een leuk schrijven, nooit zo'n mooi berichtje gezien.
Ik zit dit met een glimlachje te lezen en schrijven.


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: BC buddy gezocht Noord Brabant

Bericht door Roely »

Ik zoek geen buddy, maar vindt het wel tof om bv eenmalig, een dagje /nachtje mee te struinen in de duinen. Ik ben leergierig en heb zelf ook wat kennis en ervaring te bieden. Dit jaargetijde vind ik perfect of in het vroege voorjaar. Dus zeg het maar!


Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 dec 2018, 12:26
Locatie: Uden

Re: BC buddy gezocht Noord Brabant

Bericht door DennisV »

hey bijna plaats genoot, ik zelf kom uit uden.
scheelt niet veel. ;D

ook veel op de maashorst te vinden in Uden. ( met trouwe viervoeter )


Plaats reactie