weekendje weg Nederland, Ardennen of Vogezen

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
EdwinEindhoven
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jul 2014, 18:09
Locatie: eindhoven
Contacteer:

weekendje weg Nederland, Ardennen of Vogezen

Bericht door EdwinEindhoven »

Hoi ik ben Edwin Otten uit eindhoven 47 jaar en ik ga er heel graag op uit.
regelmatig ben ik te vinden in de bossen rond waalre wildkamperen aangezien wij hier in de buurt geen paalplaatsen hebben.
alleen naar de veluwe of zoiets doe ik ook niet graag alleen omdat ik de omgeving niet zo goed ken.

Nu is mijn vraag gaan er binnenkort eens wat mensen een weekend ergens wildkampern naar de ardennen of vogezen bijvoorbeeld of in nederland waar ik kan aansluiten ? Al mijn vrienden houden meer van luxe hotels en een wandeling in het bos kan nog wel maar dan houd het toch wel op.
Ik hoef geen elle lange kilometers te lopen per dag maar gewoon genieten en kamp maken alles voorbereiden.

Ik wil graag veel leren over eten uit het bos en planten en paddestoelen herkennen.


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: weekendje weg Nederland, Ardennen of Vogezen

Bericht door J@siu »

Hey Edwin,
Welkom … ik ben een "Stratummer", (omgeving Floraplein) en met regelmaat SOLO in en om de volgende natuurgebieden :
Stratumse heide - Leender heide - Grote heide - LeenderBos
hoor het wel via PB
grtz. Janneman ( AKA J@siu) 8-)


Sosteve
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 sep 2018, 23:34

Re: weekendje weg Nederland, Ardennen of Vogezen

Bericht door Sosteve »

EdwinEindhoven schreef:Hoi ik ben Edwin Otten uit eindhoven 47 jaar en ik ga er heel graag op uit.
regelmatig ben ik te vinden in de bossen rond waalre wildkamperen aangezien wij hier in de buurt geen paalplaatsen hebben.
alleen naar de veluwe of zoiets doe ik ook niet graag alleen omdat ik de omgeving niet zo goed ken.

Nu is mijn vraag gaan er binnenkort eens wat mensen een weekend ergens wildkampern naar de ardennen of vogezen bijvoorbeeld of in nederland waar ik kan aansluiten ? Al mijn vrienden houden meer van luxe hotels en een wandeling in het bos kan nog wel maar dan houd het toch wel op.
Ik hoef geen elle lange kilometers te lopen per dag maar gewoon genieten en kamp maken alles voorbereiden.

Ik wil graag veel leren over eten uit het bos en planten en paddestoelen herkennen.
de Vogezen zijn zeker de moeite


Plaats reactie