Organiseren van een kamp

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
Brekking
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2019, 13:52

Organiseren van een kamp

Bericht door Brekking »

Beste leden van Bushcraft Nederland,

Ik heb me zojuist aangemeld als lid. Allereerst omdat ik zelf sinds een aantal jaar interesseer in bushcrafting, maar vooral voor het volgende:

Van mijn opleiding heb ik de kans gekregen om een Back 2 Basic kamp te organiseren voor een aantal eerstejaars van de opleiding. Dit kamp organiseer ik samen met 2 jaargenoten.

Doel van het kamp is om de eerstejaars te leren hoe zij kunnen survivallen (vuur maken op diverse manieren, hout verzamelen, onderkomen realiseren, water verzamelen, etc.).

Nu loopt onze 'organisatie' tegen het probleem aan om een geschikte locatie te vinden. Het kamp wordt al een aantal jaren georganiseerd en dit wordt op diverse locaties gedaan. Zo ben ik in mijn eerste jaar in Schwarzwald, Duitsland geweest.

Zijn er leden die mij kunnen helpen met het vinden van een geschikte locatie (niet in Nederland) waar bovengenoemde activiteiten gedaan kunnen worden? De groep zal bestaan uit ongeveer 15 man (inclusief ons als organisatie).

Indien jullie aanvullende vragen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag.

Voor nu alvast bedankt voor jullie reacties!


Groet Kevin


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Organiseren van een kamp

Bericht door janvanloon »

Niet in Nederlands, waar wel dan?
Als je zelf niet weet waar naar toe gaan we niet kunnen helpen.
Vogezen?


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Brekking
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2019, 13:52

Re: Organiseren van een kamp

Bericht door Brekking »

Hoi Jan,

Dat is dus het probleem waar we tegenaan lopen, we hebben geen connecties en we zoeken via deze manier connecties.

Er staat dus niets vast op dit moment.

Enkel het idee opperen van een gebied is ook niet concreet genoeg. Vogezen is qua gebied zeker een optie! Heb je hier toevallig connecties?


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Organiseren van een kamp

Bericht door janvanloon »

Zoals iedereen hier op het forum ^-^ ^-^ Neem even contact met erik van de bushcraftshop.nl
Ze hebben een gebied " old crow " en een stichting hier rond in de Vogezen.


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Brekking
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2019, 13:52

Re: Organiseren van een kamp

Bericht door Brekking »

Bedankt voor de tip!


Plaats reactie