Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Black
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2020, 08:08

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Black »

Hoi Dominicus,

Ondertussen staat alles een beetje op pauze bij mij kwa plannen maken voor reizen. Maar ben er wel mee bezig om mijn kennis en vaardigheden uit te breiden en te verbeteren. Heb in het najaar ook verschillende cursussen ingepland.
Maar ga zeker nog wel reizen, weet alleen nog ff niet wanneer.

Black


Passie voor natuur en avontuur!
Black
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2020, 08:08

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Bericht door Black »

Flecktarnmann schreef:Ook zijn de steden dankzij corona een stuk minder vol. Afgelopen jaar kon ik in Praag door de mensen de stad niet meer zien, nu is het (nog) mogelijk om bij de toeristische trekpleisters zonder een lange rij naar binnen te kunnen gaan.

Wel begint het toerisme nu weer terug te komen, dus als je nig niet vertrokken bent lijkt het mij wel slim om dat snel te doen. Vooral omdat als er een tweede coronagolf komt, je dan heel zeker vast zit in Nederland.
Voor mij is het juist het idee om de bewoonde wereld zoveel mogelijk te mijden, dus zeker steden. En kwa corona kijk ik t nog even aan. Reizen begint wel behoorlijk te kriebelen, maar ik kan het hier nog wel eventjes volhouden


Passie voor natuur en avontuur!
Plaats reactie