wie wil over 1.5 week naar de Cz?

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jun 2012, 14:24
Locatie: Hippolytushoef

wie wil over 1.5 week naar de Cz?

Bericht door Nomad »

Wie heeft er zin om over ongeveer 1.5 week een weekje naar Tsjechie te gaan.
Wat kanovaren en wat klussen. slapen onder de sterren. tegen die tijd zijn de verwachtingen voor het weer prima.

we slapen bij Tsjechische vrienden. mss samen met onze Nederlandse Tsjech  "Daberdingest ? " een stuk varen en een paar dagen wild kamperen.
Wil je 2 weken.. ook prima. ik ga ergens volgende week weg. zodra ik klaar ben met inpakken. we kunnen ook achter elkaar aan rijden.

Waarom 2 auto's. ik laat er één achter in  de Cz.  we kunnen dan samen met mijn hond weer naar huis. wil je alleen de bossen in, ook daar is ruimte voor ik kan je brengen en halen.

Je kan zo in mijn auto stappen, er ligt geld voor onderweg in het dashboard kastje.
Als je wil pitten gooi je een matje uit in de laadbak :)

bestemming:  Neméjice

het is wat kort dag..... Dus voor wie er even tussen uit kan en wil... en lekker wil bushcraften....


Zoek niet naar jezelf, je bent al.
Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 1709
Lid geworden op: 13 aug 2010, 21:08
Locatie: Utrecht

Re: wie wil over 1.5 week naar de Cz?

Bericht door lampje »

Dat klinkt wel heeeeeeel verleidelijk, maar omdat het inderdaad zo kort dag is kan ik sommige afspraken niet meer veranderen.

Hopelijk een andere x.

Groet Michiel


Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jun 2012, 14:24
Locatie: Hippolytushoef

Re: wie wil over 1.5 week naar de Cz?

Bericht door Nomad »

Er zijn meerder opties trouwens.
ik ga zelf 2 weken.  ik ga met de auto heen. en neem mijn hond mee.... als dit zo gaat lukken...
De auto blijft in de Cz.  en ik wil weer naar huis!

ik kan niet met de hond en het openbaar vervoer terug. dus kan een ander met mijn 2e auto daar zelfstandig heen of direct mee reizen.

ik zal vaker een oproep plaatsen. Ik ga daar een verblijf bouwen. zodat in de toekomst er een goedkope/ gratis verblijf is in een prachtige omgeving. ik rijd deze zomer regelmatig heen en weer.
Dus wie zin heeft om te helpen bouwen (  een eenvoudig verblijf )  is uiteraard welkom om hier zo af en toe gebruik van te maken.
het plan is een simpel huisje, één grote ruimte met een hout oven. een paar bedden. er is elektra,  water en een toilet... ergens.. ???. Ik heb daar een kano liggen. alle spullen zijn er aanwezig.  en wie komt helpen als ik daar ben. een retourtje met de trein of bus kost kan ik vergoeden.


Zoek niet naar jezelf, je bent al.
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: wie wil over 1.5 week naar de Cz?

Bericht door Dabberty »

Daberdingest  ?? :-)
Hm, als je mij bedoeld, welke dagen precies ? Heb hier en daar al wat plannen, maar wie weet kan dit er tussen.


Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jun 2012, 14:24
Locatie: Hippolytushoef

Re: wie wil over 1.5 week naar de Cz?

Bericht door Nomad »

@ Dabberdingest,

ik had al een facebook of skype bericht achter gelaten bij je.
Ik weet het niet precies, omdat ik nog met een vervoers probleem zit :) zodra ik meer weet hoor je het.


Zoek niet naar jezelf, je bent al.
Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jun 2012, 14:24
Locatie: Hippolytushoef

Re: wie wil over 1.5 week naar de Cz?

Bericht door Nomad »

Hmmmz.. geen interesse?


Zoek niet naar jezelf, je bent al.
Plaats reactie