wat te doen om een Gallaxy S4 bushcraftbestendig te maken?

Op stap met 1 kilo of met 25 kilo. Wat gebruik je en heb je mee?
Gebruikersavatar
deurdranger
Berichten: 740
Lid geworden op: 08 feb 2011, 11:08
Locatie: Enschede (Twente)
Contacteer:

Re: wat te doen om een Gallaxy S4 bushcraftbestendig te maken?

Bericht door deurdranger »

Even weer een update. De otterbox is niet volkomen waterdicht meer. Wat kleine beschadigingen aan de hard plastieken rand en het opeens ontbreken van een afdichtring ( gebroken en verloren??) zorgen er voor dat er nu water binnen kan dringen. Tegen een goede regenbui is de smartphone nog wel beschermd en ook tegen vallen beschermd de hoes nog steeds goed. Maar ik ga wel uitkijken naar een betere hoes.


Ron
Berichten: 194
Lid geworden op: 23 sep 2014, 20:26
Locatie: Brabant

Re: wat te doen om een Gallaxy S4 bushcraftbestendig te maken?

Bericht door Ron »

Ik kan je vertellen dat je ook niet voor de lifeproof moet gaan.
Ik heb namelijk een een lifeproof gekocht voor mijn iPhone a €80
En in het begin goed maar net zoals bij de case die jij had /hebt een gebrek eraan en game over >:(


It's not what you look at that matter
It's what you see!!
Gebruikersavatar
Calhovin
Berichten: 1078
Lid geworden op: 13 jan 2012, 00:59
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: wat te doen om een Gallaxy S4 bushcraftbestendig te maken?

Bericht door Calhovin »

Ik heb de Otterbox er ook weersnel afgesloopt... Het geluid werd er té negatief door beinvloed. Ik deed hem wel af en toe om de phone als ik wist dat het echt link wordt maar dag tot dag is het niet mijn ding. Ik zoeknog een alternatief


bj0rn
Berichten: 180
Lid geworden op: 11 nov 2013, 12:08
Contacteer:

Re: wat te doen om een Gallaxy S4 bushcraftbestendig te maken?

Bericht door bj0rn »

ik heb rond mijn iphone deze zitten http://xtrememac.com/prestashop/iphone- ... 25793.html
niet waterdicht maar ik ga als volgende gewoon een waterdichte gsm kopen met schokbestendige hoes


Redblockman
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 jan 2013, 23:25

Re: wat te doen om een Gallaxy S4 bushcraftbestendig te maken?

Bericht door Redblockman »

Ik heb nog een heel andere categorie oplossing. En die valt inderdaad in een ander toestel halen.
Nadat mijn HTC erg matig aan het worden was na ruim 2 jaar overal met mij heen geweest te zijn heb ik me nu een redelijk geprijsde chinees gehaald. Voor 125 euro had ik de Xiaomi Hongmi 1S thuis bezorgd, samen met een siliconen hoesje en een gehard glas screen protector. Als je dan vervolgens met ietsje zorg met je toestel omspringt dan ben je voordeliger uit dan je 325(hudige nieuwprijs S4) en 50 hoesje... en mocht het noodlot dan toeslaan dan ken je zelfs een keer een vervanger scoren als dat zo uitkomt.

Je foon moet bombproof zijn terwijl je wel met zorg met je mes/fiets/bijl/tarp/auto om kan springen.... dat vind ik ietwat bevreemdend

overigens kan je ook altijd hier gaan shoppen voor een goedkoop en stevig uitziend alternatief.... Aliexpress


Plaats reactie