Ruglengte karrimor sabre 45

Op stap met 1 kilo of met 25 kilo. Wat gebruik je en heb je mee?
Plaats reactie
Frosty311
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 dec 2010, 20:41
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Ruglengte karrimor sabre 45

Bericht door Frosty311 »

Goedemorgen heren.

Tot op heden gebruik ik de karrimor sabre 60-100. Dit is een heerlijke tas die erg comfortable zit. Probleem is alleen dat hij voor mij net teveel inhoud heeft.Om deze reden ben ik nu aan het kijken naar de sabre 45. Dit omdat ik deze als daypack ook kan gebruiken en ik de zijtassen al heb om hem eventueel uit te breiden.
Het enige waar ik mee zit zijn de meerdere berichten die ik op internet heb gezien betreffende de ruglengte van karrimor, en dat deze wat kort zou zijn. Nou heb ik de 30l ook wel eens op mijn rug gehad en die was vrij kort. Zelf ben ik 1.88 en heb ik een normaal postuur.

Zou deze tas te kort zijn voor mij om comfortabel te dragen of zit deze net zo goed als mijn 60-100 liter tas?


The joy of life comes from our encounters with new experiences, and hence there is no greater joy than to have an endlessly changing horizon, for each day to have a new and different sun.”
-Christopher Johnson McCandless alias (Alexander Supertramp)
Mors

Re: Ruglengte karrimor sabre 45

Bericht door Mors »

Hoi !
Ik ben 1.72 en vond de karrimor 45 te lang.
Maar ik heb n korte rug.
Ik heb nu de Berghaus Munro, perfect  :)


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Ruglengte karrimor sabre 45

Bericht door J@siu »

@Frosty311 ... daar zit maar een ding op  ::):

hup naar de winkel (bv den Bevert) wat "bagage" meenemen ,  en passen die tassen haha ... ;)


"Dont copy me, by yourself"
Frosty311
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 dec 2010, 20:41
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ruglengte karrimor sabre 45

Bericht door Frosty311 »

@j@siu

Probleem is dat ze die tassen niet hebben bij het knaagdiertje. Voor zover ik weet alleen bij countrystore en dat is niet echt bij mij om de hoek.


The joy of life comes from our encounters with new experiences, and hence there is no greater joy than to have an endlessly changing horizon, for each day to have a new and different sun.”
-Christopher Johnson McCandless alias (Alexander Supertramp)
Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Ruglengte karrimor sabre 45

Bericht door J@siu »

hmmm,  ik gaf toch aan,  "bijvoorbeeld" haha
ik heb echt geen idee waar ze deze tassen op voorraad hebben ...

mogelijk hier eens proberen :  asmc.de
Laatst gewijzigd door J@siu op 04 aug 2015, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.


"Dont copy me, by yourself"
OutdoorFun
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2016, 22:08

Re: Ruglengte karrimor sabre 45

Bericht door OutdoorFun »

Beetje late reactie misschien... Ik zie dat je locatie Amsterdam is. Misschien kan je even vragen of ze bij Leafgear die tas hebben hangen...

Het is inderdaad een tas die je een keer moet passen. En je kan het zeker niet vergelijken met de Predator 45 liter (heupbanden zijn dunner). De zijvakken die je er los bij kunt kopen zijn zo groot dat je er 2x 1,5 liter Coca Cola flessen naast elkaar in kan doen.
Ik heb persoonlijk mijn Sabre 45 bij Amazon.de gekocht, omdat ik nog steeds super tevreden ben overhet merk Karrimor. Mijn Jaguar 75 liter (bijna 20 jaar oud).. ^-^ doet het nog uitstekend.


Plaats reactie