Sea To Summit Thermolite Reactor - Extreme ervaringen

Op stap met 1 kilo of met 25 kilo. Wat gebruik je en heb je mee?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Sea To Summit Thermolite Reactor - Extreme ervaringen

Bericht door jenniskens »

Heeft iemand van jullie de Sea To Summit Thermolite Reactor - Extreme slaapzak liner in gebruik?
Wat zijn jullie ervaringen?
Is het inderdaad zo veel warmer en is het ook zo dat als je veel draait dat het zich dan niet om je lichaam gesnoerd zit?

Dit staat bij het verkoop verhaal:

De Thermolite Reactor Extreme verhoogt de prestatie van je slaapzak met wel 15°C met zijn superisolerende 110g/m² Thermolite stof. Het ruime ontwerp zorgt voor een comfortabele nacht, ook als het kwik daalt. Thermolite is een vezel met een holle kern die voor buitengewone warmte zorgt en toch ademend is. De Thermolite Reactor Extreme voegt warmte toe aan een slaapzak of, als slaapzak op zich, is ideaal voor warm weer. Met het stretchy materiaal dat met je meedraait en de capuchon met trekkoord is deze lakenzak perfect voor woelers en draaiers die hun extra warmte nodig hebben.

Details:
•Voegt warmte toe aan een slaapzak
•Mummy met doosvormig voeteneind
•Trekkoord aan capuchon met mini koord lock
•Wasbaar in de machine
•Op te bergen in zijn eigen UltraSil opbergzak
•110g/m² Thermolite constructie


Hoor graag jullie ervaringen.


Salmo Trutta
Berichten: 353
Lid geworden op: 24 jun 2014, 19:45
Locatie: Ugchelen
Contacteer:

Re: Sea To Summit Thermolite Reactor - Extreme ervaringen

Bericht door Salmo Trutta »

Ben ook wel erg benieuwd... Ben een behoorlijke koukleum...

Zie trouwens dat de 15 graden die je aangeeft in Fahrenheit is Gebert... Bij Bever geven ze 8 graden celsius aan als 'winst'...
Ik lees er wel enthousiaste dingen over.


Afbeelding

Sieger
Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Sea To Summit Thermolite Reactor - Extreme ervaringen

Bericht door jenniskens »

Idd 8 graden.
Ik zie op YouTube dat men over her algemeen niet zo te spreken is over de extra warmte.
Dus ik ben erg benieuwd.

Ik ben ook een kouw kleun en dons is me net even te gortig qa prijs dus is dit misschien een oplossing om gewicht en vollume laag te houden.

Maar ik denk dat weinig mensen hier het gebruiken?


Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: Sea To Summit Thermolite Reactor - Extreme ervaringen

Bericht door Tim »

Hey,

Normaal gesproken vind ik die extra zakken shit, vind het al irritant dat ik de ritsen zak en bivi apart heb. Ik heb een 600grams donsje van alienexpress voor 59 euri. Doet het tot nu toe prima tot -4. Lager nog niet mee geslapen. Rating is -15, maar dat geloof ik niet.

Tim


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Jeof
Berichten: 461
Lid geworden op: 26 mar 2014, 10:44

Re: Sea To Summit Thermolite Reactor - Extreme ervaringen

Bericht door Jeof »

ik heb zelf een zijde/mix lakenzak van snugpak die ik gebruik in de koudere periodes. Draai zelf ook veel, maar moet zeggen dat ik er niet echt last van heb. Hij geeft wel echt een hoop extra warmte en voegt volgens Snugpak een seizoen toe aan je bestaande slaapzak.
voor het gewicht en de pakmaat hoef je het niet te laten, scheelt ook sws weer een extra slaapzak.

Gewoon proberen zou ik zeggen :-)


Plaats reactie