wat zijn jouw rotzooi items?

Op stap met 1 kilo of met 25 kilo. Wat gebruik je en heb je mee?
oud deelnemer 4

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door oud deelnemer 4 »

Good riddance to bad habits


Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door jenniskens »

Ik ben onnozel en wil het zeker weten voor dat ik zeg over iemand.  ;-)


Afbeelding      
See you in the bush, Gebert
Jan

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door Jan »

duidelijk....nu weer on topic.


Gebruikersavatar
Basel
Berichten: 1651
Lid geworden op: 04 aug 2011, 17:07
Locatie: Bladel

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door Basel »

Thx.. Iedereen zn mening en ervaringen denk ik dan maar, s heely dat alleemn slechte dinge gepost worden...


Gebruikersavatar
Robbe
Berichten: 2957
Lid geworden op: 01 feb 2010, 20:21
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door Robbe »

[quote="Basel"]
Thx.. Iedereen zn mening en ervaringen denk ik dan maar, s heely dat alleemn slechte dinge gepost worden...
[/quote]


Als het inderdaad gaat om een set die niet te gebruiken is, doordat hij niet in elkaar past, dan is dat niet iemands mening maar een concreet feit.
Het misstaat je echt niet om te zeggen "sorry voor het misverstand" en het spul gewoon retour te nemen.


Groetjies heej,
                                 Rob.

Tarp als gesloten tentje !
Gebruikersavatar
HJ
Berichten: 3577
Lid geworden op: 13 jun 2010, 20:05
Locatie: Diepenheim

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door HJ »

[quote="Jan"]
duidelijk....nu weer on topic.
[/quote]

En nu echt verder on topic anders gaat dit topic op slot. Zou zonde zijn want het is goed om ook slechte goederen te bespreken.


As 't nich wil zoas 't möt, dan möt 't maer zoals 't wil
Gebruikersavatar
Basel
Berichten: 1651
Lid geworden op: 04 aug 2011, 17:07
Locatie: Bladel

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door Basel »

Daar is over gesproken en hoeft verder niet ter tafel te komen opt forum vind ik.


Jozolph
Berichten: 1081
Lid geworden op: 21 dec 2009, 22:34

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door Jozolph »

Ik heb er nog even over nagedacht.
Érg jammer dat er nu gedreigd wordt met sluiten van het topic, vind dit heel kwalijk!! Dat dit nu over een erg jammere ervaring met Basel gaat, die zich er hier ook nog eens op een vrij laffe manier vanaf probeert te maken, en daarin gesteunt wordt door de Mods op deze manier.
Vind ik dat het maar gesplitst moet worden in een topic zoals ook op het Messenforum, Good, Bad & Ugly. Dit moet gewoon gezegd kunnen worden.
Er is al een draad over webshops, dan moet er ook maar zoiets komen voor verkopers zelf, kinderachtig als het misschien is maar ik snap nu waarom dit nodig is.

@Basel, je krijgt genoeg goeie reacties van mensen waar het wel goed bij gaat, dus niet zeiken als je zelf loopt te verzaken..
Laatst gewijzigd door Jozolph op 23 jan 2013, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.


Viking
Berichten: 4459
Lid geworden op: 12 mar 2014, 11:07
Locatie: Zuidlaren

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door Viking »

Mee eens!


Gebruikersavatar
Snow
Berichten: 1225
Lid geworden op: 22 mar 2010, 14:06

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door Snow »

Ik ben het hier ook mee eens Jozolph.
Er worden eerst, zo ongeveer 19 reacties geaccepteerd en dan wordt er op eens gedreigd het topic te sluiten.
Vreemd.


oud deelnemer 4

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door oud deelnemer 4 »

ook nie alle negative reacktie zijn gemeld weet ik uit gespreken met mede forum leden, maar genoeg hierover

back on-topic.....

http://www.mehr-als-werkzeug.de/product/719280/Archaic-Outdoor-Knife.htm
dit mes besteld als kado voor mezelf, leek mij  een top mes.......fout dus
naar en paar weken snijwerk niks mis mee, tot ik op een JJ-wandeling een stuk chaga aan een berk zag hangen
met het mes erafgewipt, en ik wil het mes terug in de schede steken, ik doe dit zonder te kijken en voel dat het mes er nie in gaat, naar twee of drie pogingen kijk ik of ik wel goed zit....en ja, de punt van het lemmet zit in de schede maar verder wil het nie
haal het mes er weer uit en kijk wat het probleem is, en het is gewoon krom, kon het met de punt op de boom met mijn hand weer recht slaan, K@$K%R JAPPEN, dacht dat ie wel een mes konden maken, nee dus
Afbeelding


oud deelnemer 5

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door oud deelnemer 5 »

Dus niet Tilia proof.  ;D

Wel lullig is ook niet een mes van € 5,= hier mag je toch zeker meer van verwachten.


Gebruikersavatar
Basic Gear Outdoor
Berichten: 194
Lid geworden op: 08 jan 2010, 00:15
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door Basic Gear Outdoor »

Inderdaad. Dat moet niet kunnen. Wat zegt de verkoper hierover? Je weet nooit.....


Dave van Deudekom-Guffroy
Eigenaar van Basic Gear Outdoor
oud deelnemer 4

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door oud deelnemer 4 »

is al bijna twee jaar geleden volgens mij

ik had geen bewijs van aankoop bewaard, dus ook geen werk meer van gemaakt
maar het viel mij vies tegen, snijden deed het perfect echt goed scherp, maar zijwaardse kracht kan het nie hebben

we klagen vaak over chineese rommel, maar veel messen uit china zijn beter dan dit jappen ding


Gebruikersavatar
HJ
Berichten: 3577
Lid geworden op: 13 jun 2010, 20:05
Locatie: Diepenheim

Re: wat zijn jouw rotzooi items?

Bericht door HJ »

[quote="Jozolph"]
Ik heb er nog even over nagedacht.
Érg jammer dat er nu gedreigd wordt met sluiten van het topic, vind dit heel kwalijk!! Dat dit nu over een erg jammere ervaring met Basel gaat, die zich er hier ook nog eens op een vrij laffe manier vanaf probeert te maken, en daarin gesteunt wordt door de Mods op deze manier.
Vind ik dat het maar gesplitst moet worden in een topic zoals ook op het Messenforum, Good, Bad & Ugly. Dit moet gewoon gezegd kunnen worden.
Er is al een draad over webshops, dan moet er ook maar zoiets komen voor verkopers zelf, kinderachtig als het misschien is maar ik snap nu waarom dit nodig is.

@Basel, je krijgt genoeg goeie reacties van mensen waar het wel goed bij gaat, dus niet zeiken als je zelf loopt te verzaken..
[/quote]

Even iets verduidelijken: Dit topic zou alleen op slot gaan als het verder alleen nog maar over Basel zou gaan. Hoe het gegaan is, is wel duidelijk. Maar uiteindelijk is dit draadje ervoor om te praten over "wat zijn jouw rotzooi items?". Het was niet de bedoeling dat het dan over 1 persoon verder gaat, hoe terecht het waarschijnlijk ook is. Het sluiten zou ook zeker niet ter bescherming van Basel zijn gebeurd, want ook ik ben van mening dat er moet gelden: Een man, een man. Een woord, een woord. Het besproken geval had anders opgelost moeten worden. Dat geldt altijd!

Het sluiten was dus alleen bedoeld om het topic zuiver te houden, zeker niet om Basel te steunen.

@Jozolph: Ik zal jouw idee van Good Bad Ugly in de groep gooien. Vindt het zelf wel een goed idee om een apart topic te hebben voor het beoordelen van verkopers/handelaars. Is het voor iedereen duidelijk hoe mensen in elkaar zitten, zowel positief als negatief.

Maar goed, tot zover mijn uitleg want het draadje is alweer mooi on-topic.


As 't nich wil zoas 't möt, dan möt 't maer zoals 't wil
Plaats reactie