Aanschaf rugzak

Op stap met 1 kilo of met 25 kilo. Wat gebruik je en heb je mee?
Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: Aanschaf rugzak

Bericht door Oude.Wilg »

Berichtdoor Martin Outdoors » 29 jan 2021, 16:28

Volgens mij is betrokkene alweer vergeten dat ie hier iets gepost heeft. :P
Ik heb al eerder eens wat antwoorden /response gegeven op een paar van zijn vragen kwam nooit wat terug.
Ben er wel klaar mee , net zo goed tegen een bak lucht aanlullen. ;D

Moi.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Dabberty schreef:Bedoel je ouwe wilg die het topic nu gekaapt heeft, of peter die het 8 jaar geleden opgestart heeft ?
Waarom deze twee reacties.
Of zijn de reacties een geintje.
Heb ik onze vraag in de verkeerde topic geplaatst, wij willen zo als de Topic aan geeft: Aanschaf rugzak.

Stel er komen op eens aardig wat leden bij, en ze willen allemaal een rugzak aanschaven, moeten ze dan allemaal een nieuwe topic aan maken voor het aanschaf voor een rugzak????


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Waidmann
Berichten: 1171
Lid geworden op: 21 feb 2013, 23:08
Locatie: Gelderland

Re: Aanschaf rugzak

Bericht door Waidmann »

Oude.Wilg schreef:
Stel er komen op eens aardig wat leden bij, en ze willen allemaal een rugzak aanschaven, moeten ze dan allemaal een nieuwe topic aan maken voor het aanschaf voor een rugzak????
Zou geen eens gek zijn, een rugtas is net een paar schoenen. Heel persoonlijk dus. :)


Gebruikersavatar
Flecktarnmann
Berichten: 190
Lid geworden op: 27 jan 2020, 00:21

Re: Aanschaf rugzak

Bericht door Flecktarnmann »

Kijk eens naar de Berghaus Cyclops. 80+20L (dus 100L incl. de twee tassen aan de zijkant). Deze kunnen afgeritst worden, en als daypack gebruikt worden.

Afbeelding


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Aanschaf rugzak

Bericht door Dabberty »

Oude.Wilg schreef:Stel er komen op eens aardig wat leden bij, en ze willen allemaal een rugzak aanschaven, moeten ze dan allemaal een nieuwe topic aan maken voor het aanschaf voor een rugzak????
Yep, dat is gebruikelijk wel het geval.
Nu krijg je allerlei andere antwoorden dan er orgineel gevraagd werdt.
Je houd het overzichtelijker door elke vraag in een apart topic te plaatsen, want zoals waidmann al schreef, de antwoorden verschillen per vraag.
Jouw eisen zijn anders dan die van anderen.
Beetje duidelijkheid in de subject zou ook geen verkeerd iets zijn, zoals "rugzak aanschaf voor dagwandelingen" of "rugzak aanschaf voor weekend trips" of " rugzak aanschaf voor week tochten waar alles in moet passen".
Daarom kwak ik ook niet al mijn hikes in 1 topic maar verschillende met duidelijke beschrijving zodat je kan kiezen welke interessant/nuttig is om te openen en te lezen/bekijken.

En wat Martin bedoeld is dat hij meerdere malen antwoorden heeft gegeven op je vragen, waar blijkbaar geen reacties op komen van jouw. Dus ja, ik snap zijn reactie wel.

Eerlijk gezegt is dat ook de reden waarom ik bijna nooit meer antwoord geef op je vragen, dat bleek in het veleden best nuttoos te zijn, dus neem ik daar de moeite niet meer voor.
No bad feelings, gewoon verduidelijking.

Succes met je rugzak zoektocht!


Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: Aanschaf rugzak

Bericht door michiel »

@Oude.wilgen; ik heb je melding bekeken en sluit me aan bij Martin en Dabberty.

Je hebt zo je eigen kijk op de dingen en dat is prima. Naar mijn inschatting reageren leden niet met 'geintjes' maar eigenlijk nog heel vriendelijk met uitleg op de manier waarop je communiceert.

Je melding heb ik gesloten met als uitleg hierboven.

Michiel, namens het NBF moderatorteam.


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
Plaats reactie