Kampeerhutten in Värmland, Zweden

Plaats reactie
Mauro Verbuyt
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 jun 2014, 21:15
Locatie: Bjurtjärn, Zweden

Kampeerhutten in Värmland, Zweden

Bericht door Mauro Verbuyt »

Hallo iedereen !
Ik heb een welliswaar ironische vraag voor jullie.
Ik woon zoals sommigen weten in Zweden, en mijn (ex) Scoutinggroep wil met de oudsten een expeditie naar hier organiseren. Nu zitten we te denken aan een trektocht, met mijn woonadres als start en einde. Nu kan ik nergens iets vinden over de kampeerhutten die midden in't bos staan, ik vind nergens locaties/coördinaten. Is er iemand die dit wel weet, of websites/informatie heeft waar ik dit kan vinden. Voor mensen die meer details nodig hebben: Ik woon Tussen Storfors (Värmland) en Karlskoga ( Örebro) in. Graag snel info.

Alvast bedankt !

PS. Ik heb er tot nog toe één gevonden, coördinaten zijn: 59°31'02.2"N 14°26'37.9"E


Gebruikersavatar
Fred
Berichten: 315
Lid geworden op: 11 dec 2011, 10:46
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Kampeerhutten in Värmland, Zweden

Bericht door Fred »

Hoi, die kampeer plekken/hutten worden onderhouden door een stichting en om daar van gebruik te maken dien je een zg "Nature Conservation Card" te kopen. Een kaart van die locaties kun je voor 100 kronen kopen bij toeristenbureaus en kano verhuurbedrijven.
Ik heb er deze zomer een aantal aangedaan maar weet niet meer de exacte coördinaten, maar op de betreffende kaart staan ze allemaal. Ik had zelf een kaart gehaald bij Scandtrack, een kano verhuur bedrijf.

Heb je wat aan deze info?

Groet,
Fred


In the event of a rescue: “If you are not part of the solution to the problem, do not make yourself part of the problem.”
Mauro Verbuyt
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 jun 2014, 21:15
Locatie: Bjurtjärn, Zweden

Re: Kampeerhutten in Värmland, Zweden

Bericht door Mauro Verbuyt »

Dat helpt zeker, dankjewel !


Plaats reactie

Terug naar “Terreinen, Paalcampings en GPS locaties ”