Paalkampeer plaats - Welke is het meest geschikt

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stovemeister
Berichten: 186
Lid geworden op: 29 nov 2014, 23:31
Contacteer:

Paalkampeer plaats - Welke is het meest geschikt

Bericht door Stovemeister »

Beste mensen,

Deze winter wil ik nog voor een klein groepje mensen een meeting organiseren op een paalkampeerplaats en hier overnachten (max. 6 pers) Ik wil een dag programma opstellen zodat we een beetje kunnen bonden en nieuwe skills van elkaar kunnen leren. Mijn vraag aan jullie. Waar kan ik het beste dit mini event houden?

Dit is wat ik zoek:
Een plek waar je vuur mag maken
Een plek waar je het gevoel heb dat je echt een beetje in de middel of nowhere bent. (Voor zover dit in Nederland kan)
Een plek met veel vegetatie (Wildplukken staat op het programma)

P.s. als jullie nog leuke simpele bezigheden weten voor op mijn programma dan hoor ik het graag.

Niels


Beweeg je in de buitenlucht! http://outdoorshore.com/
Gebruikersavatar
Mick
Berichten: 43
Lid geworden op: 08 feb 2013, 04:02
Locatie: Vessem, Noord Brabant

Re: Paalkampeer plaats - Welke is het meest geschikt

Bericht door Mick »

Hey Niels,

Omdat ik deze winter (voor het eerst) een keer wild wil gaan 'hangen' ben ik de afgelopen weken langs alle paalkamperplaatsen en bivakzones bij mij in de regio gelopen; Chaam 1, 2 en 3, Strijbeekse heide, Ulvenhoutse bos, Molenheide (B) en Beekdal Merkse 2 (B).  Ik heb ook foto's gemaakt, zal die morgen opzoeken, verkleinen en hier posten.

Wat mij betreft voldoen die allemaal aan de door jou gestelde criteria, al is de wildpluk in dit seizoen beperkt. Door de directe omgeving hebben Chaam 2 en Molenheide mijn voorkeur. Overal hangen ook nu de pompen nog, Chaam 3 was de enige waar deze net als afgelopen voorjaar, (nog steeds) geen water gaf. Op Chaam 1 heb ik afgelopen zomer regelmatig grote groepen gezien en deze droeg vorige week ook weer sporen van enorme vuren, grafiti en gerauwdauw.

Staat die groep open voor forum leden en is er een leeftijdgrens >:D Ik (49) ben eventueel geïnteresseerd om deel te nemen, Riel is in noodgeval dichtbij en wellicht een mooie uitvalsbasis.

Groet,

Mick


Plaats reactie

Terug naar “Terreinen, Paalcampings en GPS locaties ”