amsterdamse bos

Gesloten
arjuna

amsterdamse bos

Bericht door arjuna »

Heren je kan ook in het amsterdams bos gaan slapen of als je echt zeker van je zaak bent
in het vondelpark
maar dan niet bij de VIS anders heb je een probleem met  een ander soort crafters.

Koen

Ps
ik ben in amsterdam geboren dus ik weet best veel van de stad
voor dat ik weer opmerkingen krijg ,van hoe weet jij dat,



(dit bericht is aangepast i.v.m. de eventuele aanstootgevende woorden die verkeerd kunnen worden opgevat. NBF)
Laatst gewijzigd door arjuna op 02 jan 2010, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.


Ex Bushcraft NL
Berichten: 1878
Lid geworden op: 18 nov 2009, 17:31
Locatie: Zeist

Re:amsterdamse bos

Bericht door Ex Bushcraft NL »

Dit is bedoelt als een normaal en serieus forum.
Gelieve relevante posts te maken en normaal geschreven of anders niet.
Een schunnigheidje moet kunnen, maar niet discriminerend.

NBF
Laatst gewijzigd door Ex Bushcraft NL op 02 jan 2010, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.


Nederlands Bushcraft Forum.
arjuna

Re:amsterdamse bos

Bericht door arjuna »

Als er mensen zijn die zich daar door in een bepaalde hoek geplaatst voelen is dat hun probleem (eigen keus)
als er woorden uit een bericht worden verwijderd  heet dat ,vul maar in
Humor kan altijd ook als het gevoelig is
Laat reacties hier op maar zitten het heeft geen nut en voegd geen waarde toe als het om buchcraft gaat


Koen
Laatst gewijzigd door arjuna op 05 jan 2010, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.


Ex Bushcraft NL
Berichten: 1878
Lid geworden op: 18 nov 2009, 17:31
Locatie: Zeist

Re:amsterdamse bos

Bericht door Ex Bushcraft NL »

Koen,

als je de spelregels hebt gelezen, zie je dat o.a.discriminerende tekst niet wordt toegelaten. Ook niet als het humoristisch bedoeld is.
NBF is dan gemachtigd de tekst te wijzigen of te verwijderen als deze regels worden overtreden.

NBF


Nederlands Bushcraft Forum.
arjuna

Re:amsterdamse bos

Bericht door arjuna »

Dan is bij deze ook de censuur,om je als nbf  maatschappelijk verantwoord op te stellen bij deze geacepteerd .Want als forum eigenaar kan je niet  permiteren om wat er prive en de wandelgangen wel eens gezegd over deze groep van de samenleving met letters mag uit drukken
Wat dan wel jammer is en voor mij onaceptabel is de schijnheil hier over wel leven in een vrijland wie durft er nog zijn mening tegeven
over wat dan ook
een filmpje over twee niet zo slimme amerikanen die op jacht zijn is humor alleen we vergeten dat er bevolkings groep daar als voorbeeld voor is gebruikt
ze bestaan echt omdat waar rook is ,is vuur
En tevens vindt ik het woord INSJALLAH wat boven op een topic staat zeer kwetsend voor mijn collega maar hij kon er de humor wel van in zien

Ik sta open voor elk GOED argument zonder dat eigenbelang om de hoek komt kijken

Koen


spelfouten nemen de kracht van woorden niet weg
Laatst gewijzigd door arjuna op 06 jan 2010, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
born2roam
Berichten: 1429
Lid geworden op: 25 nov 2009, 20:07
Locatie: Het Westland
Contacteer:

Re:amsterdamse bos

Bericht door born2roam »

Voor iemand die niet meer om reacties vraagt vind ik het wat vreemd.

Voor iemand die op een ander forum zich lang niet zo druk om maakte om "censuur" vind ik het woord schijnheil wat opmerkelijk om mezelf maar eens voorzichtig uit te drukken.

En als je dan toch door gaat over het woord insjallah dat kwetsend kan zijn voor je collega moet je me dat in een pb maar eens uitleggen.

Insjallah betekent niets meer of minder dan " Als god het wil" Welke andere draai of god je daar ook verder bij verzint.

Mijn advies is LOCK dit topic. En verder kan ik er niet over oordelen want ik heb de originele posting niet gezien.

Grtz Johan


Dutch Unlimited, the mobile educator
One can only extend one's limits by exceeding them

***
+31 6 44 80 82 63

www.dutchunlimited.com

www.jjbushcraft.nl
***
Jan

Re:amsterdamse bos

Bericht door Jan »

Dit topic wordt hierbij gesloten.

Grote kans dat dit anders een ellenlange , over en weer gespui gaat worden en daar zit niemand op te wachten.

Groeten,

Jan
Laatst gewijzigd door Jan op 07 jan 2010, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.


Gesloten

Terug naar “Terreinen, Paalcampings en GPS locaties ”