Paalkampeerplaatsen met waypoints

Gebruikersavatar
MikeBush
Berichten: 354
Lid geworden op: 09 feb 2010, 13:54

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door MikeBush »

[quote="Ahjno"]
Aaah zoet, NBF is nu een echt forum ;)



- Dorst (NBr): volgens de locals was deze het hele seizoen niet gebruikt. Ligt wel vlak aan een brandgang, dat door bewoners (plaats ligt zowat bij de dichtstbijzijnde mensen in de achtertuin) gebruikt wordt om de trouwe viervoeters uit te laten.


[/quote]

Is misschien een leuke paalkampeerplek voor de mensen met een hond onder ons??? Jan??  ;D


51,441729 N
4,411368 O
Jan

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Jan »

;D

Nee, bedankt.Nûk en ik lopen liever in het vrije veld.

Groeten,

Jan


Gebruikersavatar
Ahjno
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 dec 2009, 09:46
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Ahjno »

Misschien een leuk idee om een aparte topic te starten met (alle) plaatsen, exacte locatie, foto's, kwaliteit, vuurplaats, etc? Eind vd maand heb ik weer wat tijd om buiten te spelen (met m'n nieuwe camera en hopelijk dan bezorgde tarp) :D


BushcraftUK Admin.
Jan

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Jan »

[quote="Ahjno"]
Misschien een leuk idee om een aparte topic te starten met (alle) plaatsen, exacte locatie, foto's, kwaliteit, vuurplaats, etc? Eind vd maand heb ik weer wat tijd om buiten te spelen (met m'n nieuwe camera en hopelijk dan bezorgde tarp) :D
[/quote]

Heb een board toegevoegd. Goed idee, zo krijgen we een compleet overzicht van paalkampeerplaatsen ( pkp's)

Groeten,

Jan


Gebruikersavatar
Erik S.
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 sep 2011, 13:29
Locatie: Laren

Re: Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Erik S. »

Paalkamperen is best wel prettig, je moet wel het geluk hebben dat er niet meer dan 3 of 4 tentjes staan, meer mag helaas niet. En als je je vuurtje niet al te groot maakt hoef je helemaal geen problemen te krijgen.
Vorig jaar november hebben mijn neef en ik nog bij Austerlitz gehangen met de hangmat, er waren ook 2 studenten in een tentje, die hadden het wat moeilijker dan wij. Folie matje en hele dunne slaapzakken, maar ze hebben het goed volgehouden ondanks dat het vroor.


Je kunt alles, tot het tegendeel is bewezen!
Plaats reactie

Terug naar “Terreinen, Paalcampings en GPS locaties ”