Paalkampeerplaatsen met waypoints

Gebruikersavatar
obiwanjacobi
Berichten: 1530
Lid geworden op: 03 dec 2009, 07:35
Locatie: Mijdrecht
Contacteer:

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door obiwanjacobi »

Ik vind het gewoon gezelliger als je met meer bent.
(en daarnaast vind mijn meisje het een geruster idee als ik niet alleen in een bos lig)
Ik ben niet bang ofzo (alleen voor dronken bushcrafters)  :P

Ik ben ook eens bij die paalcamping tussen Hilversum en Baarn wezen kijken en die is idd niet ideaal betreft ligging. Er is wel een heel dicht sparren bos dichtbij ;-)
Laatst gewijzigd door obiwanjacobi op 22 feb 2010, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.


Grtx,
Marc | Blog

Save a tree, eat a beaver!
All the gear but no idea!
arjuna

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door arjuna »

David heet jij marc tegenwoordig hij kan toch ook wat zeggen (als hij wil)we zijn toch geen kinderen meer
moderator wil jij dit topic sluiten
als er marc nog wil reageren kan dat wat mij betreft via de telefoon(op te vragen via een pb)
laat een ding duidelijk zijn het is geen ,hetze maar een welgemeende vraag
Nogmaals marc is een weldenkend mens en net als andere mensen op dit forum een leidraad voor anderen

bedankt voor de medewerking

Arjuna

Voeg citaat toe
Ik heb het al een tijdje op mijn (verlang)lijstje staan maar tot nu toe nog niet van gekomen. Ik wil ook niet alleen...
het zat hem in het <ik wil ook niet alleen>
op dit reagerde ik

Over en sluit


Gebruikersavatar
hvm
Berichten: 1004
Lid geworden op: 04 dec 2009, 15:42
Locatie: Utrecht

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door hvm »

Koen,
Volgens mij heeft Marc je vraag beantwoord, niet?

Het topic is gestart door MikeBush, die vroeg of iemand ervaring heeft met paalkampeerplaatsen. Jouw vraag is interessant, maar niet waar het topic om begon en daarmee ook geen reden om het topic te sluiten voordat Mike z'n vraag voldoende beantwoord is. Nu ben ik geen moderator natuurlijk.... ;-)

Marc: misschien moet je een paalkampeermaatje zoeken? Meer dan twee man is wel al gauw druk denk ik, rond zo'n staatsbospaaltje.

Groet,

Hans


Jan

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Jan »

Ik zie hier geen zaken ontstaan die het sluiten van deze topic staven.

Topic blijft dus open.

Groeten,

Jan


Gebruikersavatar
obiwanjacobi
Berichten: 1530
Lid geworden op: 03 dec 2009, 07:35
Locatie: Mijdrecht
Contacteer:

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door obiwanjacobi »

[quote="arjuna"]
David heet jij marc tegenwoordig hij kan toch ook wat zeggen (als hij wil)we zijn toch geen kinderen meer
moderator wil jij dit topic sluiten
als er marc nog wil reageren kan dat wat mij betreft via de telefoon(op te vragen via een pb)
laat een ding duidelijk zijn het is geen ,hetze maar een welgemeende vraag
Nogmaals marc is een weldenkend mens en net als andere mensen op dit forum een leidraad voor anderen
[/quote]

Nou, nou Koen. Een beetje minder mag ook wel.  ;-)
Ik kan zelf wel hard genoeg roepen als ik denk dat ik wordt overstemt. Als David een menig heeft mag-ie dat rustig uiten. Ik neem daar geen aanstoot van... tegen... aan... op... in... door...

Waarom vind je mijn antwoord zo belangrijk, Koen?

[quote="hvm"]
Marc: misschien moet je een paalkampeermaatje zoeken? Meer dan twee man is wel al gauw druk denk ik, rond zo'n staatsbospaaltje.
[/quote]

Ja, dat is ook mijn idee. Zo maximaal 4 denk ik kan (en mag ook ) wel. Ken jij de Austerlitz plek een beetje? Is het wat?
Laatst gewijzigd door obiwanjacobi op 23 feb 2010, 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.


Grtx,
Marc | Blog

Save a tree, eat a beaver!
All the gear but no idea!
Viking
Berichten: 4459
Lid geworden op: 12 mar 2014, 11:07
Locatie: Zuidlaren

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Viking »

Beste Koen, kun je ook met hoofdletters,  punten en coma's je verhaal doen? Dat leest namenlijk een stuk fijner. (Wij zijn toch geen kinderen meer)


arjuna

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door arjuna »

Marc

Als ik je te persoolijk heb aan gesproken ben ik blij met je antwoord hier uit blijkt meer
Waarom  ik jou antwoord belangrijk vind
de dingen die jij er bij haalt zijn ook de dingen die mij hebben tegen gehouden om allen op pad te gaan en dat wou ik horen als bevestiging
dan hebben wij als crafters ook dat gemeen (nuchter) en ik ga nu wel eens op pad ,alleen
Wat er nu zo mooi aan is door dat je er over spreekt het gaat leven en de ervaringen echt worden

bedankt

koen

Iedew

je gaat  toch niet persoonlijk worden
ik vindt een excuus op zijn plaatst  die ga je mij geven
doe je het niet vindt ik dat gezicht verlies
Ik weet dat ik nu de weg terug tot redelijkheid hierbij blokker maar wees een vent en durf het

koen

en als de moderator dit ook vind door dit topic open tehouden ,En ik heb met jan wel eens wat woorden gehad en we begrepen elkaar daar na wel,
is dat een volwassen reactie


Jan

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Jan »

Koen,

ik sluit een topic niet zomaar.

Maar wil wel even duidelijk aangeven dat je beter geschillen op kunt lossen via een pb, daar is het forum in het algemeen beter bij gebaat.
Ook is bekend dat via tekst, zonder intonatie, zaken verkeerd opgepakt kunnen worden.
Via pb kan men mischien elkaar persoonlijk benaderen ( telefonisch of en face ) en dan blijkt het vaak allemaal wel mee te vallen.

Nogmaals, eventuele misverstanden oplossen via pb en NIET in het openbaar op dit forum.

Groeten,

Jan

(En ik sluit me hier bij aan, NBF (Lars))
Laatst gewijzigd door Jan op 23 feb 2010, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
David
Berichten: 1568
Lid geworden op: 02 jan 2010, 22:59
Locatie: Hillywood

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door David »

Koen,
Goed te lezen dat jij ook liever met goed gezelschap op bushcraft-pad gaat (en/of dat je een bezorgde vriendin/vrouw/partner) hebt.

Ik zelf denk dat je meer risico's loopt in de urban-jungle dan in de bush. Ik heb dan ook geen enkel probleem om alleen de bush in te trekken. Heb vele weken met genoegen in Zweden en upstate New York doorgebracht.

Discussie lijkt mij wat off-topic te raken maar dat terzijde, de lijn kan interessant genoeg zijn.

On-topic: Paalkampeerplekken die zo duidelijk zichtbaar zijn als die bij Hilversum hebben volgens mij een probleem dat hier ook semi-bushcrafters komen, lekker kamperen in het bos op 550 meter van een groot restaurant/café en dan niet eens geld voor een plek hoeven neer te leggen. Geef mij dan maar een goed verstopte plek waar je moeite voor zou moeten doen om die te bereiken, zodat alleen de fanatiekere bushcrafters de moeite willen nemen om deze te bereiken.


Groet,
David

I only went out for a walk, and finally concluded to stay out till sundown, for going out, I found, was really going in. (John Muir)
Viking
Berichten: 4459
Lid geworden op: 12 mar 2014, 11:07
Locatie: Zuidlaren

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Viking »

[quote="arjuna"]

Iedew

je gaat  toch niet persoonlijk worden
ik vindt een excuus op zijn plaatst  die ga je mij geven
doe je het niet vindt ik dat gezicht verlies
Ik weet dat ik nu de weg terug tot redelijkheid hierbij blokker maar wees een vent en durf het

koen

en als de moderator dit ook vind door dit topic open tehouden ,En ik heb met jan wel eens wat woorden gehad en we begrepen elkaar daar na wel,
is dat een volwassen reactie





[/quote] Wat denk jij nou, dat ik mijn excuus ga aanbieden, aan iemand die mijn naam niet eens goed schrijft? Dat terwijl ik netjes tegen jou zeg, of je met intonatie (lees: punten, comma's en hoofdletters) je berichten wilt plaatsen, zodat ik ze goed kan lezen!! (of vat jij dit verkeerd op?)

Kom nou op joh, ga nu niet lopen huilen! Mocht je nu veder nog vragen hebben, gaan wij veder via PB oke?


arjuna

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door arjuna »

over en sluit

heren de mazzel , we komen elkaar wel een keer tegen
als we zo door gaan in het gekkenhuis

Met vriendelijk groet

Koen


Gebruikersavatar
hvm
Berichten: 1004
Lid geworden op: 04 dec 2009, 15:42
Locatie: Utrecht

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door hvm »

Laten we er rekening mee houden dat er zoiets bestaat als dyslexie en laten we elkaar vooral op de boodschap beoordelen in plaats van de vorm.

't Wordt duidelijk weer tijd voor een wandeling en een bak koffie!  ;D

Groet,

Hans


Ex Bushcraft NL
Berichten: 1878
Lid geworden op: 18 nov 2009, 17:31
Locatie: Zeist

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Ex Bushcraft NL »

Zo, de harten zijn gelucht en de rest gaat via PB.
Nu terug "on topic".

NBF


Nederlands Bushcraft Forum.
Ex Bushcraft NL
Berichten: 1878
Lid geworden op: 18 nov 2009, 17:31
Locatie: Zeist

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Ex Bushcraft NL »

Johan en ik zijn dit weekend (27 februari 2010) in Austerlitz geweest.
Zoals Hans al aangaf is dit een plek die je zo voorbij loopt. Dit wwekend viel de drukte giga mee, omdat het redelijk slecht weer was. Het is een mooi stekkie met toch wel redelijk de ruimte om te verblijven als je twee of drie setups wil maken.

Als je meer wil is dit niet de meest idiale plek, maar zeker rustig als het wat slechter weer is.
Helaas kunnen we alleen geen spotting van groot wild doen, wel van een eekhoorn die de schrik van zijn leven kreeg dat er ineens twee honden hem aan zaten te staren.

Lars


Nederlands Bushcraft Forum.
Gebruikersavatar
Ahjno
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 dec 2009, 09:46
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re:Paalkampeerplaatsen met waypoints

Bericht door Ahjno »

Aaah zoet, NBF is nu een echt forum ;)

Ben bij verschillende plaatsen geweest.

- Overijssel (ik geloof iets ten noorden van Almelo / Tubbergen, etc.): flinke tippel vanaf de openbare weg. Ziet er haveloos uit. Illegale vuurplaats, afval en de pomp was defect.

- Dorst (NBr): volgens de locals was deze het hele seizoen niet gebruikt. Ligt wel vlak aan een brandgang, dat door bewoners (plaats ligt zowat bij de dichtstbijzijnde mensen in de achtertuin) gebruikt wordt om de trouwe viervoeters uit te laten.

- Breda (ten zuiden van de Boswachterij - ik geloof dat dit de Chaamse bossen zijn), veel kniehoog gras, open, redelijk verscholen, met (betonnen) vuurplaats.


BushcraftUK Admin.
Plaats reactie

Terug naar “Terreinen, Paalcampings en GPS locaties ”