Paalkampeerplek Kaapweg Hilversum-Baarn

Plaats reactie
Gebruikersavatar
David
Berichten: 1568
Lid geworden op: 02 jan 2010, 22:59
Locatie: Hillywood

Paalkampeerplek Kaapweg Hilversum-Baarn

Bericht door David »

Vandaag wezen kijken op deze paalkampeerplek. Viel behoorlijk tegen.
De plek ligt op ± 50 meter vanaf een druk fiets- wandelpad (Kievitsdal - Anna's Hoeve) met een rechtstreeks zicht erop. Het staat midden in een beukenbos (staat nou niet bekend om z'n vriendelijkheid voor kampeerders eronder)
Er is een plek waar een vuurtje is gestookt, of dat een "officiële" vuurplaats is weet ik niet. Viel mij dus al met al wat tegen. De tijd nuttig besteed om de rotzooi van de kampeerders op te ruimen, glazen potten, glas met kaars erin en sterren erop (Kerstmis in het bos gevierd?), plastic broodzak clips, sokken? Ach het was even rondlopen, maar nu is die plek tenminste weer schoon.


Groet,
David

I only went out for a walk, and finally concluded to stay out till sundown, for going out, I found, was really going in. (John Muir)
Gebruikersavatar
MikeBush
Berichten: 354
Lid geworden op: 09 feb 2010, 13:54

Re:Paalkampeerplek Kaapweg Hilversum-Baarn

Bericht door MikeBush »

Ik ben vandaag bij de paalkampeerplek Alblasserbos bij Papendrecht gaan kijken... ook dit viel enorm tegen... Ligt op 100 meter van de provinciale weg en 100 meter van de A15 af... Wat een afknapper vond ik dat weinig sfeervol en het liep er vol met honden..


51,441729 N
4,411368 O
laro-jan

Re:Paalkampeerplek Kaapweg Hilversum-Baarn

Bericht door laro-jan »

De paalkampeerplek in Hardinxveld de Avelingen is wel een mooi plekje.
Geen bos maar polder en griend op ongeveer 50 meter van de merwede.
Wel wat wandelaars maar voor de rest vrij rustig.
mooie plek om reeen te spotten en te vissen.


Plaats reactie

Terug naar “Terreinen, Paalcampings en GPS locaties ”