Ingenieur Juliusput

Plaats reactie
Vrijbuitert

Ingenieur Juliusput

Bericht door Vrijbuitert »

AfbeeldingGisteren ben ik bij de Ingenieur Juliusput wezen kijken. Helaas had ik niet de goede kleren aan. Het struikgewas langs de kant waar ik bij kon komen was zo dicht dat doorkomen niet makkelijk was. Om mijn kleren te besparen ben ik daar uiteindelijk maar gestopt.

Hoe het er om de plas uitziet moet ik dus nog een keer ontdekken, maar dat komt later.

De Ingenieur Juliusput ligt vrij dicht aan de zuidkant van autobaan A1 (Amersfoort - Barneveld) en spoorbaan Amersfoort - Apeldoorn en ten noord-noord westen van het dorpje Achterveld. Komende vanuit Amersfoort krijg je aan je linkerhand een (Total) tankstation, daar iets voorbij aan de rechterkant ligt het water, wat overigens vanaf de snelweg niet zichtbaar is. Om er te komen kan je over verharde wegen rijden (Vinkelaar).

Op de plek waar ik uitstapte stond het welbekende groene wandelgebied bord. Alleen, er viel niets te wandelen. Want na 30 meter stond ik aan de waterkant.

Ik heb ook op internet gezocht, maar veel informatie kon ik er niet van vinden. Behalve dat het verboden duikwater is, is het water verpacht aan een visclub (hun leden mogen er alleen vanuit een bootje vissen). Ik mag aannemen dat bushcraft ook verboden zal zijn. Een ding is zeker, als je er gaat bushcraften dan kan je het beste een kano mee nemen om vanaf het water een plek te vinden. Door het struikgewas is het elk geval niet bepaald handig door kruipen.

Natuurlijk had ik wel mijn camera mee. Hoewel ik niet veel foto's heb kunnen maken, hier zijn er een paar.
[align=left]Afbeelding[/align]
[align=center]Afbeelding[/align]
[align=right]Afbeelding[/align]


Vrijbuitert

Re:Ingenieur Juliusput

Bericht door Vrijbuitert »

Oh jah, voor ik het vergeet. Er schijnt veel gecontroleerd te worden...


Plaats reactie

Terug naar “Terreinen, Paalcampings en GPS locaties ”