Kallenbroek (Erica Noord)

Plaats reactie
Vrijbuitert

Kallenbroek (Erica Noord)

Bericht door Vrijbuitert »

Afbeelding
Gisteren was ik verder nog in een gebied bij Kallenbroek. Volgens de kaart heet het Erica Noord. Kallenbroek is een streek ten westen van Barneveld. Of het gebied echt geschikt is voor bushcraft betwijfel ik. Ik heb geen drinkbaar water gevonden. Het water wat er wel was zag er dermate ranzig uit (grote modderplas) dat ik het niet wil drinken.

Anderzijds zit er wel veel gedierte. Heb veel reeën sporen gevonden rondom de waterplas. Ook heb ik er wat konijnensporen gezien. Vogels vlogen er ook veel rond. Aardig wat van die wilde duiven gezien (die klote beesten die op de weg blijven zitten als je er met de auto aan komt).

In de bosjes zijn er ook genoeg plaatsen om een basis te bouwen. Genoeg materiaal om een vuur en een onderkomen te bouwen.

Alleen water, dat is je uitdaging als je er heen gaat. Er zijn op een paar kilometer 2 beekjes in de buurt. Van beide beekjes weet ik dat verderop het water niet het meest schoon is.

Natuurlijk ook van dit gebied nog wat foto's.
Afbeelding

Afbeelding


oud deelnemer 4

Re:Kallenbroek (Erica Noord)

Bericht door oud deelnemer 4 »

mooi plekje
je kan je daar wel een nachtje vermaken


Gebruikersavatar
jaspertimm
Berichten: 1278
Lid geworden op: 01 feb 2010, 21:52
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re:Kallenbroek (Erica Noord)

Bericht door jaspertimm »

Een gypsy wel graven zorg voor minder modder in je water en relatief schoner water.... Als je dat dan filterd en/of kookt zou het nog wel te doen moeten zijn...

Ik weet er nog niet het fijne van af.. maar prachtig gebied!


Plaats reactie

Terug naar “Terreinen, Paalcampings en GPS locaties ”