Billy Can geëtst

Eigengemaakte projecten, zelf je tent maken of vlecht je manden? Alles wat niet onder de rest valt kan hier besproken worden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Billy Can geëtst

Bericht door MichelVH »

Laatst had ik nog wat vakantiegeld over, dus heb ik maar een Billy Can gekocht bij de Bushcraft-shop omdat ik altijd met lege (schoongemaakte ;) ) verfblikken zit te klooien en dat natuurlijk niet echt goed werkt. Precies groot genoeg, mijn vader is kok, en hij zij dat hij 'm tien keer beter dan verwacht vond. Dus dat zit wel goed. Verder vind ik het bakje bovenin erg handig. Water krijg ik echt supersnel kokend. Al met al ben ik er erg blij mee voor zo weinig geld. Ik ben de laatste tijd een beetje aan het experimenteren met etsen, dus deze Billy Can heb ik ook maar even gedaan. Het merk is zebra, dus het moest een zebra worden. Als zebra's hun tanden laten zien (weet iemand waarom ze dit doen?) moet ik altijd wel lachen, het ziet er zo dom uit ;D. daarom dat maar erop geëtst. In de topic messen zie je hoe ik ets. Deze keer maar azijn met zout geprobeerd ipv. zout water, zei Jenniskens geloof ik. Werkt sneller, maar je krijgt wel veel schuim en pislucht ;D. Helaas een paar vlekjes onder het folie gelekt, maar zie je in het echt niet zoveel van.

Afbeelding


Vollgas Voraus!
Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 1709
Lid geworden op: 13 aug 2010, 21:08
Locatie: Utrecht

Re: Billy Can geëtst

Bericht door lampje »

Origineel !!! en leuk bedacht.


Gebruikersavatar
CommonZense
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 aug 2014, 10:25
Locatie: Aalst (BE)
Contacteer:

Re: Billy Can geëtst

Bericht door CommonZense »

Leuk man. Lachen :)
Goed gedaan.


Kennis wordt overgedragen, niet gedicteerd.
Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: Billy Can geëtst

Bericht door MichelVH »

Bedankt allemaal! Vanmiddag in het bos wat noedels gekookt, gaat écht snel! Ff staalwol erover en hij is weer schoon :). Ik heb ook een mailtje naar zebra gestuurd, meteen antwoord: "Jij hebben gedaan het goed!" ;D ;D ;D


Vollgas Voraus!
Gebruikersavatar
Sander2000
Berichten: 2727
Lid geworden op: 06 apr 2012, 15:42

Re: Billy Can geëtst

Bericht door Sander2000 »

Mooi man, zelf getekend of van een plaatje? Maar blijf je dit wel zien als hij zwart van de roet word? Dat zwarte schoonmaken doe ik zelf namelijk nooit.
Ik heb er zelf ook een, top dingen zijn het idd.


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: Billy Can geëtst

Bericht door MichelVH »

Overgetrokken...  ;D ik denk op zich wel dat je het blijft zien, maar pas als je het schoonmaakt. Eergisteren had ik m gewoon met een kant tegen het vuur gezet, en dat werd met staalwol supersnel schoon, als het er op een gegeven moment toch vanaf gaat... Naja jammer dan, het blijft toch wel een gebruiksvoorwerp :) ik ga niet tuttig doen om dat soort dingen, zoals kindjes bij de scouting die niet met hun nieuwe mesje willen snijden omdat ie dan bot wordt ;)


Vollgas Voraus!
Gebruikersavatar
NvdO
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 jul 2012, 17:32
Contacteer:

Re: Billy Can geëtst

Bericht door NvdO »

Ziet er goed uit hahaha leuk projectje!


Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 jan 2014, 22:08
Locatie: Groningen

Re: Billy Can geëtst

Bericht door Martin »

Super gedaan. Ik vind het ook altijd een hilarisch gezicht bij Zebra's  :)
Laatst gewijzigd door Martin op 02 sep 2015, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.


Plaats reactie

Terug naar “Overige niet genoemde vaardigheden”