Mooie series.

Deel hier je ervaringen van je boek of film die je bij is blijven staan. Nieuwe boeken, oude films. Aanraders en reviews.
Plaats reactie
herman744
Berichten: 2726
Lid geworden op: 25 mar 2013, 09:41

Mooie series.

Bericht door herman744 »

Hoi,

Ik kwam gisteren op Youtube de serie Wartime farm tegen. Een serie van de BBC over het leven op een boerderij in oorlogstijd. Veel oude technieken te zien. De serie Edwardian farm is m.i. ook zeer de moeite waard. Je moet wel veel tijd investeren als je alles wilt bekijken. Ik ben van 1949 en geboren in een boerengezin, waar het flink aanpakken was. Was een feest van herkenning.
www.youtube.com/watch?v=G6tVEo5wAP4

Herman744


Gebruikersavatar
HJ
Berichten: 3577
Lid geworden op: 13 jun 2010, 20:05
Locatie: Diepenheim

Re: Mooie series.

Bericht door HJ »

Ik heb deze serie gevolgd op tv. Idd geweldig om te zien hoe ze met minimale middelen en veerl fantasie en doorzettingsvermogen toch een hoop plezier kunnen hebben en een redelijke levensstandaard in stand houden.


As 't nich wil zoas 't möt, dan möt 't maer zoals 't wil
Gebruikersavatar
Jojo
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 mei 2013, 16:13
Locatie: Rotterdam

Re: Mooie series.

Bericht door Jojo »

Een beetje late reactie maar ach... beter laat dan nooit.

Je hebt in dezelfde serie ook de Tudortime. Ik vind ze allemaal prachtig. Ik wou dat we zoiets ook in  en in het Nederlands hadden. Ik ben zeer geïnteresseerd in oude werkwijzen en gereedschappen maar vind het moeilijk om hier goede boeken en filmpjes over te vinden.

Jojo


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Mooie series.

Bericht door oud deelnemer 4 »

heb / had deze series van de BBC 'Tudor Monastery Farm / Tales from the green valley / Victorian farm / Edwardian farm' in mijn afspeellijsten staan onder het kopje  Extern videos.
'n jaar geleden waren alle videos plotseling niet meer beschikbaar. 'n half jaar geleden toen alles weer opgezocht en opnieuw in de afpeellijst gezet. op dit moment zijn die videos wederom niet meer beschikbaar en zijn mijn externe video mapjes op YT weer leeg. HELAAS... waren mooie series, die ik het waard vond om te delen.


Gebruikersavatar
Jojo
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 mei 2013, 16:13
Locatie: Rotterdam

Re: Mooie series.

Bericht door Jojo »

[quote="oakleafNL"]
heb / had deze series van de BBC 'Tudor Monastery Farm / Tales from the green valley / Victorian farm / Edwardian farm' in mijn afspeellijsten staan onder het kopje  Extern videos.
'n jaar geleden waren alle videos plotseling niet meer beschikbaar. 'n half jaar geleden toen alles weer opgezocht en opnieuw in de afpeellijst gezet. op dit moment zijn die videos wederom niet meer beschikbaar en zijn mijn externe video mapjes op YT weer leeg. HELAAS... waren mooie series, die ik het waard vond om te delen.
[/quote]

Tudor Monastery Farm : https://www.youtube.com/watch?v=G6v3Ip4salQ
Tales from the green valley: https://www.youtube.com/watch?v=2X3WCur-Bmk

en de anderen zijn ook wel te vinden.

Succes en kijkplezier! ;D

Jojo


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Mooie series.

Bericht door oud deelnemer 4 »

ja deze series zijn zeker nog wel te vinden op YT,,, maar als je ze verlinkt in een playlist op je eigen kanaal verdwijnen ze al vrij snel weer.
YT beleidt ofzo ik weet het niet....
veel kijk plezier als iemand ze gaat bekijken, zijn zeker de moeite waard.


Mors

Re: Mooie series.

Bericht door Mors »

leuk leuk

ik ga kijken binnenkort


Plaats reactie