Ken je Agafia al????

Deel hier je ervaringen van je boek of film die je bij is blijven staan. Nieuwe boeken, oude films. Aanraders en reviews.
Plaats reactie
herman744
Berichten: 2726
Lid geworden op: 25 mar 2013, 09:41

Ken je Agafia al????

Bericht door herman744 »

Old believer.  Net even wat anders dan een weekje Zweden met alle comfort........


Coburn
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 apr 2013, 17:44

Re: Ken je Agafia al????

Bericht door Coburn »

Agafia Lykov toch, die familie die in de jaren 30 van de vorige eeuw op de vlucht sloegen voor de Communisten, en Siberië in trokken.
Vervolgens meer dan 40 jaar volledig geïsoleerd leefden, niet wetend dat de Tweede Wereld oorlog had plaats gevonden.
Agafia is daar geboren, en als enige nog levende van die familie woont ze daar nog steeds. Ik heb daar een keer een docu over gezien, zal vast wel ergens te vinden zijn.


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Ken je Agafia al????

Bericht door Dabberty »

Gezien, mooie documentaire. Het laatse wat ik er van zag was dat die vrouw waarschijnlijk weg moet daar omdat al het werk niet alleen meer aan kan.. Ben benieuwd hoe dat nu is.


Gebruikersavatar
Jennekes
Berichten: 125
Lid geworden op: 13 okt 2013, 21:23
Locatie: Krimpenerwaard
Contacteer:

Re: Ken je Agafia al????

Bericht door Jennekes »

Deze of deze toch?


http://www.voetsporen.nl, indrukken van een wandelaar
http://www.natuursporen.nl, een klein natuurparadijsje in de oceaan van het Groene Hart
billy
Berichten: 44
Lid geworden op: 29 dec 2014, 14:47
Locatie: Broekhuizenvorst

Re: Ken je Agafia al????

Bericht door billy »

Ik droom hier al jaren van. Helaas ziet mijn vrouw het niet zitten. Ik zou ook niet weten waar ik heen zou moeten. Hier in nederland kan dit niet. Dus dan zou het Scandinavië worden. Misschien ooit. In de toekomst...


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Ken je Agafia al????

Bericht door J@siu »

@Herman744 ,
interessante docu ! 8)


"Dont copy me, by yourself"
Plaats reactie