Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Gebruikersavatar
Meatloaf
Berichten: 1016
Lid geworden op: 15 feb 2012, 19:00
Locatie: Betuwe

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Meatloaf »

het oude forum was inderdaad wat aantrekkelijker, groentinten met blaadjes. dit blauw is wat kil en onaantrekkelijk.

linkje om te zien hoe het was:
https://web.archive.org/web/20120130015 ... and.nl:80/

vergeleken met een half jaar geleden is het forum de laatste tijd weer lekker actief geworden.


Boomknuffelaar
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 nov 2018, 10:08
Locatie: LWD

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Boomknuffelaar »

Meatloaf schreef:het oude forum was inderdaad wat aantrekkelijker, groentinten met blaadjes. dit blauw is wat kil en onaantrekkelijk.

linkje om te zien hoe het was:
https://web.archive.org/web/20120130015 ... and.nl:80/

vergeleken met een half jaar geleden is het forum de laatste tijd weer lekker actief geworden.
Ja, das een hele mooie shell!!


”Worrying”, is usin’ your emagination, to create something you don’t want!!
Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door ger010 »

Zat te denken (geeft geen garantie tot succes ^-^ )

Wellicht leuk om eens een bij elkaar te komen ergens in een bos ?
Het liefste ergens midden in het land maar goed ben er flexible in.


Afbeelding
Waidmann
Berichten: 1171
Lid geworden op: 21 feb 2013, 23:08
Locatie: Gelderland

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Waidmann »

Een heuse forum meeting los van alle FB groepen? Klinkt best tof, daar wil ik wel tijd voor maken :)


MarkC
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jan 2019, 21:49

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door MarkC »

Een meeting klinkt goed, count me in!


Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Oude.Wilg »

ger010 schreef:Zat te denken (geeft geen garantie tot succes ^-^ )

Wellicht leuk om eens een bij elkaar te komen ergens in een bos ?
Het liefste ergens midden in het land maar goed ben er flexible in.
Tja de gezondheid van mijn vrouw laat te wensen over, kunnen eigenlijks nooit weten hoe het de volgende dag zal zijn.
Een mooi idee heel verleidelijk, en ik kan ook niet alleen komen.


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Oude.Wilg »

janvanloon schreef:Meer kennis uploaden, pdf's, filmpjes, enz...
Wat leuke banners, afbeeldingen
Het forum moderniseren ( ik ken hier niets van dus weet ook niet wat de mogelijkheden zijn ).
Nu is het een saaie blauwe boel :) daarom missen veel mensen het oude forum ;) Dat weet iedereen hier nog wel :p


Minder gezeik en minder reklame...
ik zie veel mensen die onwijs veel kennis hebben, groepen opstarten op facebook om kennis te delen... echter maken ze uitsluiten reclame en delen zelfs niets ( of zelden iets ). Dit is hier ook een tijd geweest, zoals de messenmakers die alleen hun zaak promoten maar niets delen.

Ik ben blij met mensen zoals dieter, roel die hier onwijs veel delen ;)
Beste Janvanloon het oude forum waar je het over hebt is weer tot leven gekomen.
(FOUTJE ik dacht dat @janvanloon een ander forum bedoelde 05-06-2021)
Laatst gewijzigd door Oude.Wilg op 05 jun 2021, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Thabro

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Thabro »

.......ZZZ....
Laatst gewijzigd door Thabro op 18 jun 2021, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.


Waidmann
Berichten: 1171
Lid geworden op: 21 feb 2013, 23:08
Locatie: Gelderland

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Waidmann »

Wat beperkt je dan om naast een sarcastische reactie een echte bijdrage te leveren?

Dat het hier niet actief is is prima, hoort bij de tijd. Maar louter sarcasme of ironie blaast een forum geen nieuw leven in.

Om de een of andere reden lezen we allemaal nog de berichten. Een kern is er zeker nog. Dat kan vanzelf weer opbloeien :-)


Thabro

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Thabro »

..............
Laatst gewijzigd door Thabro op 18 jun 2021, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.


Thabro

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Thabro »

...............
Laatst gewijzigd door Thabro op 18 jun 2021, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
Flecktarnmann
Berichten: 190
Lid geworden op: 27 jan 2020, 00:21

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Flecktarnmann »

Over het algemeen sterven forums de laatste tijd uit, vooral bij niche hobby's zoals bushcraft. Interesse ligt vaker bij Facebook en eventueel Discord.


Gebruikersavatar
Jandar
Berichten: 836
Lid geworden op: 25 sep 2010, 05:58
Locatie: hilversum

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Jandar »

Nederlandse fora klopt, maar als ik kijk op usa bushcraft of uk bushcraft, leeft er genoeg..


Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 2312
Lid geworden op: 10 apr 2010, 19:58

Re: Beste allemaal zie het maar als humor, ik wil graag mee helpen het forum nieuw leven in te blazen

Bericht door Roel »

@Thabro, niet om het een of ander, maar je denkt toch niet dat ik elke dag op om het even welk forum ga zitten koekeloeren?
Ik heb een bos achter m'n huis en een moestuin én een grote vijver...
Ik verwelkom dus ook leden vaak pas na een aantal dagen, sorry, maar ik heb geen tijd om steeds m'n pc op te starten en een mobiel heb ik niet.
Ik doe meer aan tuinieren en bushcraft.


Plaats reactie