Humor

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Humor

Bericht door Oude.Wilg »

Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk, het is een ernstig ongeluk.

Allebei hun auto's liggen in de kreukels, maar gek genoeg is geen van beide passagiers gewond.
Nadat zij beiden uit hun auto zijn gekropen, zegt de vrouw: "Dus u bent een man... dat is interessant. Ik ben een vrouw... Nou, nou kijk nou toch is even naar onze auto's!
Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven, he?
Dit moet wel een teken van God zijn, dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten, vrienden zullen blijven en de rest van onze dagen samen doorbrengen in alle rust."

De man antwoordt blij: " Ik ben het volkomen met je eens. Dit moet gewoon een teken van God zijn."
De vrouw ging verder: "En kijk eens aan, nog een wonder. Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken...
Ik weet wel zeker dat God wil dat we deze fles wijn drinken op een goede toekomst samen."
Dan geeft ze de fles aan de man.
De man knikt instemmend en glimlacht, hij opent de fles, drinkt ze voor de helft leeg en geeft ze dan weer terug aan de vrouw. De vrouw pakt de fles aan, doet onmiddelijk de kurk erop en geeft
ze terug aan de man.
De man vraagt verbaasd: "Drink jij niet?"
De vrouw antwoordt koeltjes: "Neen, ik denk dat ik gewoon op de politie wacht en daarna op de goede afloop drink......."


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: Humor

Bericht door Oude.Wilg »

Bankoverval

Een man met een pistool liep de bank binnen en commandeerde:

"Gooi al het geld, biljetten groot & klein en munten in deze grote papieren zak!"
Toen de zak met geld gevuld was draaide de rover zich om naar een man in de rij en vroeg:

"Heb jij gezien dat ik deze bank beroofde?"
De man antwoorde: "Wel zeker heb ik het gezien!"

De rover schoot de man DOOD.

Toen draaide hij zich om naar een stel in de rij en vroeg aan de man:
"Heb jij gezien dat ik deze bank beroofde?"

De man antwoorde: "Nee meneer ik niet,,,,,, maar mijn VROUW WEL!"


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Plaats reactie