pdf

Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: pdf

Bericht door janvanloon »

Om zeker te zijn dat je geen " naar " gevoel hebt Michiel.

Ik doe de moeite om alles in een dropbox te zetten. Ik heb ze hier en daar op pc staan, dus waarom doe ik dit?
Awel om te delen met andere ( iets waarover een forum gaat ) bushcrafters.
Ik neem dan de moeite om alles over te typen hier op het forum.
Om dan de link te zien verdwijnen...
Dat is ( hoe zal ik het uitdrukken ) totaal kl en verspilling van tijd dus!
Ik had er wel begrip voor gehad dat als U als Mod gezegd had " er staan enkele tussen die niet mogen... kan dat verandert worden? ", " of Jan, hoe zit het met copyright?" dan had ik het zelf wel opgezocht en dan had ik de dropbox aangepast want er waren er diverse waar niets copyright op zit.
Geen probleem dus maar nu worden de links gewoon verwijderen. Dat dat voelt best kl!
Maar is het verantwoord modereren? Ja! maar het kon ook anders.
Trouwens alles wat wij doen als bushcrafter is verboden  :o
Alle kennis wat we hebben mogen we dan niet delen voor copyright ( want wij hebben het zelf niet bedacht ) :-X
Ps door die monster hack werken de pb's niet altijd...
Laatst gewijzigd door janvanloon op 24 jun 2015, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: pdf

Bericht door michiel »

Je hebt gelijk dat er verschillende aanpakken zijn en je betrekken bij een oplossing is, gezien je uitleg, een prettigere oplossing. Modereren kost best veel (vrije) tijd en bij zo'n zo-klaar-als-een-klontje situatie als copyright kiezen we meestal voor de oplossing die het minste tijd kost. Aan de andere kant kost een pm, naar in dit geval jou, evenveel tijd met een prettiger resultaat.

Ik denk dat de ontstane discussie uit twee delen bestaat:

1.
Ik heb begrip voor je frustratie dat je tijd hebt besteed aan het voorbereiden en dat het dan wordt verwijderd. Neem wel mee dat ik besef dat het typen van zo'n topic tijd kost en daarom alleen de link heb verwijderd. Je titels zijn allemaal blijven staan.

2.
Als het aankomt op copyright op het forum, hebben we niet veel bewegingsruimte. De wet verbiedt het ongeoorloofd delen van copyright werk en ook de forumregels staan dit niet toe.


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
Plaats reactie