blog over o.a. bushcraft en trektochten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marcus
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jan 2010, 22:25
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

blog over o.a. bushcraft en trektochten

Bericht door marcus »

Hoi,

Ik ben deze maand een (Engelstalig) blog begonnen over mijn hobbies bushcraft & survival, natuur-trektochten en wetenschap & techniek:
http://www.onlinecaveman.com

Bij de posts over mijn trektochten (voornamelijk kano- en wandeltrips in Zweden en Schotland) heb ik ook linkjes staan naar de gevolgde route op Google Maps. Deze kunnen wellicht als inspiratie dienen voor mensen die op zoek zijn naar een leuk gebied voor een tocht.

Er staan ook wat zaken op het blog die ik in het verleden wel eens op dit forum heb gepost, maar dan nu vertaald in het Engels (voor een groter publiek).

Misschien vinden jullie het interessant.

Groet, Marc.


Gebruikersavatar
Jennekes
Berichten: 125
Lid geworden op: 13 okt 2013, 21:23
Locatie: Krimpenerwaard
Contacteer:

Re: blog over o.a. bushcraft en trektochten

Bericht door Jennekes »

Erg informatief en gedetailleerd! Weet je zeker dat je namen, adressen en telefoonnummers van jezelf en je metgezellen zo open en bloot op het internet wil zetten? Ik zou er wat huiverig voor zijn...


http://www.voetsporen.nl, indrukken van een wandelaar
http://www.natuursporen.nl, een klein natuurparadijsje in de oceaan van het Groene Hart
Gebruikersavatar
marcus
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jan 2010, 22:25
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: blog over o.a. bushcraft en trektochten

Bericht door marcus »

Bedankt.
Alleen mijn eigen adresgegevens kloppen. De rest is fictief.


kwik
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 jan 2015, 12:11

Re: blog over o.a. bushcraft en trektochten

Bericht door kwik »

Mooie site! Blijf hem volgen :)


Gebruikersavatar
b2b
Berichten: 3345
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:33
Locatie: Heemskerk

Re: blog over o.a. bushcraft en trektochten

Bericht door b2b »

leuk initiatief, ga dit af en toe eens bezoeken Marc.

gr
Cees


nilisj
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 mei 2013, 14:30

Re: blog over o.a. bushcraft en trektochten

Bericht door nilisj »

Erg interessant blog idd.


Alder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 apr 2014, 09:07
Locatie: Bennekom

Re: blog over o.a. bushcraft en trektochten

Bericht door Alder »

Ik heb vooral je kanotochten in zweden even bekeken. Die routes in Google Maps zijn fijn hoor!
Ik kan op de site van René en Marry geen prijzen vinden. Hoeveel kostte het huren van een kano voor een week?


Gebruikersavatar
marcus
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jan 2010, 22:25
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: blog over o.a. bushcraft en trektochten

Bericht door marcus »

Weet de prijs van kano-huur in Tyngsjö niet precies. De laatste keer (afgelopen zomer) hadden we zelf een Ally vouwkano bij ons en hoefde dus niets te huren. Ik meen mij te herinneren dat ik voor het laatst in 2011 een kano huurde bij Marry en Rene en dat was een Mad River Guide solo kano voor ca. €25 per dag (incl. wieltjes voor portages, zwemvest, peddel en knielmatje). Ik denk dat je het beste even contact met ze kan opnemen voor de laatste prijzen (vreemd dat ze niet op de site staan).


Alder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 apr 2014, 09:07
Locatie: Bennekom

Re: blog over o.a. bushcraft en trektochten

Bericht door Alder »

Ok, thanks. Ik ben nu nog niet concreet een plan aan het maken, maar van de zomer gaan we waarschijnlijk naar zweden, ook een week in een kano. Als het concreet wordt zal ik ze eens een bericht sturen. Verder hoop ik een trektocht te voet te doen, of met de mountainbike. Maar het zal nog wel even duren voor de plannen echt vorm krijgen.


Plaats reactie