castaway

Plaats reactie
bardia_nl
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 jun 2012, 01:43

castaway

Bericht door bardia_nl »

beste mensen,

was beetje online aan kijken naar filmpjes van survival en ik kwam deze website tegen. voor mensen die geintreseerd zijn misschien leuk om even te kijken naar de website en ook op youtube naar filmpjes van de survivals. www.docastaway.com/


Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: castaway

Bericht door arjuna »

Wat voor soort castaway bedoel je

Verstoten
verschoppeling
Schipbreukeling

:-)

Koen


Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: castaway

Bericht door michiel »

@ Koen: daar zou je de link eens voor kunnen volgen. Dan wordt eea vast duidelijk.


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: castaway

Bericht door arjuna »

Heb ik gedaan anders ga ik niet de moeite nemen om het op te typen, en bij een van de reizen stond duidelijk


Highlights: Remote desert island with a large lake of turquoise water and which leads to the sea, being totally and exclusively at your disposal. Perfect hideaway for those who would love not to see any other human being during their escape, as Docastaway will block the only existing entrance from the sea to the lake.

Vandaar mijn opmerking
Een verschoppeling ,denkt dat niemand in zijn buurt wil zijn behalve in de middeleeuwen was dat wat anders
Een schipbreukeling is in dit geval wel wat vreemd die mag het zonder kosten ervaren.
En als je bent verstoten ,dan mag je aan lepra lijden of de zwarte pest ,ook een goed gebruik uit vervlogen tijden, dan werd ook de toegang of uitgang ontzegd
Wie kopt de laatste in ,het doel is open. ;-) wel makkelijk

Het is een standpunt die deelbaar mag zijn of niet

Koen


bourgeois
Berichten: 752
Lid geworden op: 05 dec 2009, 20:37

Re: castaway

Bericht door bourgeois »

Ik heb de link ook even gevolgd, en ik zie totaal niet wat dit met survival o.i.d. te maken heeft. Het is gewoon een reisorganisatie waar je voor veel geld een (stukje) onbewoond eiland kunt huren, al dan niet met personeel, net alsof je een huisje huurt in de Ardennen.


Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: castaway

Bericht door arjuna »

Maar ff terug naar topic

Ik teken er voor ,heerlijk lijkt het me

koen


Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: castaway

Bericht door arjuna »

Michiel



Koen


Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2016, 13:45

Re: castaway

Bericht door Ernst »

Ziet er cool uit! Wel erg prijzig voor het primitieve leven, maar op zo'n locatie mag dat dan ook wel. Ik vind het altijd wel een beetje jammer dat ze een soort attractie van ongerepte eilanden maken.


Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: castaway

Bericht door ger010 »

Lijkt me geweldig echter thuis overleg gehad
en de dames zien het niet zitten :-(

(dus nu van de zomer naar Zuidafrika ^-^ )


Afbeelding
Plaats reactie