DX.com

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MikVis
Berichten: 56
Lid geworden op: 11 apr 2013, 21:08
Locatie: Rotterdam

DX.com

Bericht door MikVis »

Hallo,

Een leuke site die ik laatst van een collega kreeg.

Staan leuke outdoor spullen op voor weinig, het mooie is dat het gratis thuis wordt bezorgd!

Het spul komt uit China of de Verenigde Staten dus het duurt wel ongeveer een week of 3 a 4 eer dat het bezorgd is.

Hoop dat jullie er iets aan hebben!

P.s. J@siu, dacht er aan door jouw post, die site lijkt erop!


Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: DX.com

Bericht door jenniskens »

;D ja die ken ik.
kost allemaal niks zeggen de kinderen hier.  #021#

wel een goede tip maar niet voor de zwakken onder ons  ;D


Afbeelding      
See you in the bush, Gebert
Gebruikersavatar
MikVis
Berichten: 56
Lid geworden op: 11 apr 2013, 21:08
Locatie: Rotterdam

Re: DX.com

Bericht door MikVis »

Ja, kostte het maar niks!  ;D

Ik ken het... oh paar dollar hier paar dollar daar. Oh dat is ook wel leuk ach dat kan er ook wel bij!

Dan kijk je naar je winkelmandje en ga je toch maar weer schrappen!  :P


Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: DX.com

Bericht door jenniskens »

Let ook op het invoeren, dat is niet  8-) als je daar ook nog een fiks bedrag voor moet betalen.


Afbeelding      
See you in the bush, Gebert
huckelberry
Berichten: 509
Lid geworden op: 03 jun 2012, 10:49

Re: DX.com

Bericht door huckelberry »

dx en belasting heb nog nooit meegemaakt.
per bestelling onder de 26 euro blijven dan zit je legaal met de invoer kosten.
tot 100 euro ook nooit problemen gehad trouwens chinezen zetten gewoon standaard een lagere prijs op het pakkje.
spulletjes duren soms tot 4 weken voordat het aankomt, dus je moet geen haast hebben.
het is erg goedkoop dus er zit ook erg veel goedkope rommel bij, maar ook erg veel leuk redelijk degelijk spul, goed inlezen of een gokje wagen.
goedkoop is het uiteraard ook omdat de mensen de natuur en het milieu daar vaak flink uitgebuit worden, dus daar moet je ook mee kunnen leven.
ook is er veel imitatie van dure merken en dat kan wel eens problemen bij de grens opleveren.


vrijheid voor de bosgrond weg met de bomen
Gebruikersavatar
Groentje
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2013, 13:44

Re: DX.com

Bericht door Groentje »

Ik heb goede ervaringen met DX. Je moet wel wat geduld hebben. Ze laten het ook weten als iets 'out of stock' is, maar houden je wel goed op de hoogte. Chatfunctie is ook mogelijk en werkt prima.
Ik heb wat snoeren-usb-spul gekocht en een waterdichte 10-liter zak. En dan krijg je wel na een paar weken een heleboel fijne kadootjes bezorgd!  ;D


Gebruikersavatar
HJ
Berichten: 3577
Lid geworden op: 13 jun 2010, 20:05
Locatie: Diepenheim

Re: DX.com

Bericht door HJ »

Ik heb ook al een aantal keren iets besteld bij DX. Goede ervaringen hier. Veel te koop voor een lage prijs. Idd wel met risico dat je veel gaat kopen :-)
Laatste aankoop (+- 4 weken geleden besteld en deze week geleverd)

190090 SMALL SUN ZY-712 40lm Mini LED White Flashlight w/ Carabiner - Black (1 x AAA)                         USD$ 3.51
105903 SMILING SHARK SS-P35 1-Mode 120LM Waterproof White LED Flashlight w/ Strap (3 x AAA)                      USD$ 4.51
90630  UltraFire C2-T60 CREE XM-LT6 5-Mode 1200-Lumen Memory White LED Flashlight (1 x 17670 / 1 x 18650)    USD$ 29.99
808      Nylon Flashlight Case                                                                                                                 USD$ 0.83


Een tip: Na een paar dagen via de chat functie vragen hoe het staat met je bestelling. Je wordt dan meteen op prioriteit gezet.

Gr HJ


As 't nich wil zoas 't möt, dan möt 't maer zoals 't wil
Jan

Re: DX.com

Bericht door Jan »

Ook wel eens wat besteld, ook een dual sim waterdichte telefoon, wachttijd iets van 4 weken, heeft daarvan ook twee weken bij douane gelegen. Geen invoerrechten, aankoopbedrag was iets van 240 Euro.

Klantenservice is goed geregeld, dat chatten is leuk, maar is het eenmaal verzonden door hun, dan kun je chatten wat je wilt, zij hebben daar dan weinig ( lees geen ) vat meer op.

gr,


Jan


Plaats reactie