Cabelas

Plaats reactie
Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Cabelas

Bericht door J@siu »

van een kennis deze tip gekregen  ;-)

http://www.cabelas.com/home.jsp


"Dont copy me, by yourself"
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: Cabelas

Bericht door michiel »

Hey Jan,

kun je wat meer vertellen over Cabelas?

Kan me voorstellen dat iemand meer wil weten over een US webwinkel voordat ze iets bestellen.

Thx!

Grtz,

Michiel, namens het NBF moderator team


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
Gebruikersavatar
hvm
Berichten: 1004
Lid geworden op: 04 dec 2009, 15:42
Locatie: Utrecht

Re: Cabelas

Bericht door hvm »

Dit is iets meer dan een webwinkel, nl. een gigantische keten van winkels. De grootste retailer in jacht- en outdoormateriaal ter wereld zelfs, denk ik.


Gebruikersavatar
gamatic
Berichten: 265
Lid geworden op: 31 okt 2012, 14:48
Locatie: aalsmeer

Re: Cabelas

Bericht door gamatic »

Dit heb ik van de website:



Sinds 1961 wenden enthousiaste buitensporters van over de hele wereld zich tot Cabela's voor de nieuwste, betrouwbaarste 'in het veld geteste en in het veld bewezen' sportkleding en -uitrusting. Als jagen, vissen of kamperen uw passie is, dan is Cabela's uw sportzaak. Van laarzen tot vliegvishengels, en van boogschuttersuitrusting tot visgerei, wij zijn de grootste sportzaak ter wereld waar u alles kunt krijgen om optimaal te kunnen genieten van een lifestyle in de buitensport.

    In 1961 werd CabelaÂ’s door Dick en Mary Cabela thuis aan de keukentafel bedacht en opgezet. Sindsdien is het bedrijf uitgegroeid tot marktleider op het gebied van detailhandel voor jagen, vissen en buitenrecreatie.
    Naast onze legendarische catalogus en onze wereldwijd bekende website hebben we meer dan 30 winkels in de Verenigde Staten en Canada.
    Cabela's is een beursgenoteerd bedrijf (NYSE-symbool: CAB).
    Winkelen op cabelas.com gebeurt in het Engels.
    Prijzen van producten kunnen in uw plaatselijke munteenheid worden weergegeven.
    Verzend- en betaalopties kunnen verschillen per land.
    Bekijk informatie over winkelen op cabelas.com en een gedetailleerde vergelijking van ondersteunde verzend- en betaalopties.
    Alle elektronische apparatuur is gemaakt volgens Amerikaanse standaards.
    Sommige artikelen kunnen niet internationaal verkocht worden. U wordt gevraagd deze uit uw winkelwagentje te verwijderen voor u naar de kassa gaat.

Verzendkosten:

    International Standard Surface shipping and handling is 25% of the total order amount or a minimum of $20.00.
    International Standard Air delivery is 45% of the total order amount or a minimum of $40.00.
    The recipient is responsible for all duties, taxes and Customs fees. Please contact your local Customs office for an estimate of these fees.
    Packages over 42" (106 cm) in length cannot ship via Surface.
    Shipping alternatives vary by country. Call for details. 1-800-237-4444 (U.S. & Canada) or 1-308-234-5555 (International)

Other Shipping Information:
(International)

    Shipping Restrictions & Messages are viewable after adding items to your basket or during the time of checkout when ordering on-line.
    Alterations and Monogramming please allow one extra day processing.


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Cabelas

Bericht door J@siu »

voila !!  ;D thxs mensen ...  ;-)

vraag reeds beantwoord Michiel ? 
schreef al dat ik het van een kennis had, dus ik had alleen nog maar gekeken (plaatjes) ::)


"Dont copy me, by yourself"
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: Cabelas

Bericht door michiel »

Ja prima hoor.

Ik ken Cabelas zelf al, maar vond het passender dat de info van de leden zelf komt :)


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
DV8
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 nov 2012, 08:31

Re: Cabelas

Bericht door DV8 »

en nu het belangrijkste;

al reeds iemand hier op het forum iets besteld bij cabelas;
prima service, levertijden, problemen en extra kosten( douane).........

Dit is de info die ik zoek bij een nieuwe link.

Met vriendelijke groeten,
DC8


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Cabelas

Bericht door J@siu »

Daarom plaatste ik die link ... ::)
om erachter te komen of iemand ervaring had met deze "winkel"


"Dont copy me, by yourself"
bourgeois
Berichten: 752
Lid geworden op: 05 dec 2009, 20:37

Re: Cabelas

Bericht door bourgeois »

  Prima zaak Cabela's. In het verleden vele malen spullen besteed en altijd goed geleverd. Het ene geval waarbij een draagriem ontbrak is afgehandeld in de geest van: "Het is voor ons en u te duur om de tas een keer extra op en neer te sturen tussen Nederland en de USA, dus als u de draagriem niet beslist wilt hebben storten we het bedrag terug en kunt u de tas verder gratis houden." Kom daar maar eens om bij de meeste shops! Let wel op verzendkosten per luchtpost: 45% bij een minimum van $40.- Dat betekent dat het verstandig is om per bestelling minimaal voor zo'n $110,- tegelijk te besteden om er goed uit te springen. Ze hebben echter zo'n uitgebreid assortiment dat ik  daar nooit problemen mee heb gehad. Eerder problemen om zo weinig te bestellen. :P

P.s. Volgens mij heb ik deze tip jaren geleden bij het begin van dit forum al eens gegeven.


Mors

Re: Cabelas

Bericht door Mors »

jaren jaren geleden 2 jassen gekocht, prachtige prijzen (de helft van hier)
jammer van DIE DOUANE!!!!!!
moest dik bijbetalen grrrr

wat een winkel en assortiment, wel veel luxe shit.. maar als er hier zo'n winkel was eh ging ik vaak kijken :) :)


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Cabelas

Bericht door J@siu »

  #032#  #004#


"Dont copy me, by yourself"
Gebruikersavatar
b2b
Berichten: 3345
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:33
Locatie: Heemskerk

Re: Cabelas

Bericht door b2b »

Dit is de info die ik zoek bij een nieuwe link.

Met vriendelijke groeten,
DC8
[/quote]

Is het nu DC8 of DV8,

sorry  #031#  maar ben gewoon nieuwsgierig.

gr
Cees


back2basemetcees@hotmail.nl

www.back2basemetcees.wix.com/back2basic

tel- 0251-245202

cui bono, Cicero

never judge a man untill you have walked two moons in his moccassins
DV8
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 nov 2012, 08:31

Re: Cabelas

Bericht door DV8 »

daar hebben we weer de reden waarom ik niet veel post.

Tuurlijk is het een typfout en is het DV8

getekend,
X


Plaats reactie