GoPro Hero 3 black/silver

Het board met vragen over foto's, uitleg over fotografie en vele dingen meer. ( maar wel bushcraft gericht)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
randoloup
Berichten: 692
Lid geworden op: 15 nov 2011, 21:39
Locatie: Wintershouse, Alsace, France
Contacteer:

GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door randoloup »

Ik overweeg deze action camera aan te schaffen voor outdoor. Wie heeft er ervaringen mee. Eventueel gopro 2.


Gebruikersavatar
rude
Berichten: 903
Lid geworden op: 17 jul 2012, 17:56
Locatie: België
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door rude »

wat een toeval, ben net zelf aan het zoeken, denk dat ik ga voor de gopro hero 2, drukt de prijs wat en toch nog goeie beelden. kan niet wachten om beelden te schieten! :)


Gebruikersavatar
Stijn Smits
Berichten: 289
Lid geworden op: 03 apr 2010, 07:19
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door Stijn Smits »

De Hero2 is inderdaad goedkoper dan de hero3 bedenk wel dat als je eventueel dingen wil aansturen vanaf smartphone of tablet dat de hero3 al wifi aan boord heeft en de 2 niet.


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door oud deelnemer 4 »

ben me ook aan het orienteren op een GoPro
ik denk dat ik voor een GoPro 3 ga maar dan de white versie, de black heeft weer net teveel van het goede, en de silver heeft als enige verschil de mogelijkheid voor het schieten van 12 mp foto's t.o.v de white met 5mp.
en dan is de white gopro 3 niet meer zo heel duur, wat ik wel erbij wil kopen is een touch back en een extra accu, en een flinke sd card erin.


Gebruikersavatar
randoloup
Berichten: 692
Lid geworden op: 15 nov 2011, 21:39
Locatie: Wintershouse, Alsace, France
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door randoloup »

Ik twijfel nog tussen de Gopro hero 3 zilver en black. Ik vind die 5mp van de white toch nèt iets te schraal. Met de black zou je betere opnames kunnen maken, dan je (momenteel) kunt afspelen en ik weet nog niet of je daar 100 euro voor over moet hebben.


Gebruikersavatar
randoloup
Berichten: 692
Lid geworden op: 15 nov 2011, 21:39
Locatie: Wintershouse, Alsace, France
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door randoloup »

Het is na afwegingen tussen de silver en de black, toch een Gopro Hero 3 black edition geworden. Op grond van de handige Wifi remote afstandsbediening (reikwijdte tot 200m) en betere opname bij low light situaties. Plus een aantal opties voor de toekomst reeds aan boord.

Het moet een uitstekende en zeer praktische filmcamera zijn voor bushcraft en zowat alle andere outdoor activiteiten. Die voor z'n prijs (443 euro / FNAC) uitstekende prestaties levert.

http://gopro.com/?smtNoRedir=1


Jan

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door Jan »

Heb dit draadje gemist...Lars( NBF ) had zon camera bij hem op de laatste Winter WEISS , mooi ding , maar het geluid schijnt "niet best"
( understatement) te zijn.
Lars is bezig ( al heel lang... ;D ) met het beter krijgen van het geluid.

Anders is het wellicht handig om Lars te benaderen.

gr,

Jan


Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door ger010 »

Tof de time laps optie lijkt me gaaf.

Ding in een boom hangen op je kamp richten
en lekker laten lopen.


Afbeelding
Gebruikersavatar
randoloup
Berichten: 692
Lid geworden op: 15 nov 2011, 21:39
Locatie: Wintershouse, Alsace, France
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door randoloup »

, maar het geluid schijnt "niet best"
De makers erkennen dit probleem en de camera wordt standaard geleverd met een extra tweede 'open' deur voor een betere geluidsregistratie. Uiteraard is de camera dan niet bruikbaar in natte of stofrijke omstandigheden.


oud deelnemer 4

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door oud deelnemer 4 »

ze maken iig zeer mooie beelden

een gast had er een paar weken terug een en die had echt mooi beelden gemaakt op de slee
wel een hoop extra goodies bij zoals een harnas voor op de borst en dergelijk wat weer extra kosten mee brengt, maar tergelijk ook een hoop extra mogelijkheden bied voor filmen


Gebruikersavatar
randoloup
Berichten: 692
Lid geworden op: 15 nov 2011, 21:39
Locatie: Wintershouse, Alsace, France
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door randoloup »

De beeldkwaliteit is perfect, maar als je de filmpjes via YouTube, FB of wie dan ook wil delen, dan moet je aan originele kwaliteit inleveren. Of zéér lange uploadtijden of zéér korte filmpjes plaatsen. Maar verder ... bioscoopkwaliteit.
Vele tientallen assecoires voor het bevestigen, dus ik zou eerst kijken hoe je precies wilt filmen, de assecoires zijn eveneens prijzig.

Cascade de Nideck

Waterval van Nideck met camera aan schouderband, behoorlijk steile afdaling. Willekeurige opname: Knop filmen aan - filmen - knop filmen uit met standaard fabrieksinstellingen


Siegurd
Berichten: 341
Lid geworden op: 17 feb 2012, 10:09
Locatie: N52 11.965 E5 08.616
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door Siegurd »

Ik ga zeker voor de Black versie. Had gisteren geboden op Ebay maar verloren. Wat mij nu nog tegen staat is de prijs en het feit dat je niet eens een geheugenkaart erbij krijgt. Ik ben nu bezig met onderhandelen. Op het moment gebruik de video functie van mijn Lumix, HD kwaliteit, en dat vind ik verbluffend mooi. Maar het feit dat de Gopro een waterdichte behuizing heeft en meerdere mogelijkheden om vast te maken, los van de opname kwaliteit, heeft mij doen beslissen om deze te kopen! Maar eerst nog afwachten wat de ervaringen van anderen zijn.


Gebruikersavatar
randoloup
Berichten: 692
Lid geworden op: 15 nov 2011, 21:39
Locatie: Wintershouse, Alsace, France
Contacteer:

Re: GoPro Hero 3 black/silver

Bericht door randoloup »

De Gopro Hero 3 black edition was ook direct mijn favoriet. Er zit een practische afstandsbediening bij, die los 99 euro moet opbrengen en tot 200 meter afstand functioneert. Beeldkwaliteit is uitstekend en je 'reist' door het landschap i.p.v. dat je naar een film kijkt.


Plaats reactie