Bladestock 2018

Datums van bijeenkomsten, wandelingen, nuttige tentoonstellingen (bushcraft gerelateerd) etc. Alleen PARTICULIERE initiatieven en beurzen.
Plaats reactie
henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Bladestock 2018

Bericht door henkh »

A.s. weekend van 30 juni en 1 juli is het weer zover: Bladestockweekend. In de bossen van Nunspeet komen liefhebbers van messen, edc gear, prepgear, bushcraftgear etc. weer bijeen voor een gezellig weekend. Tijdens dit weekend zullen vele standhouders hun producten tonen en te koop aanbieden, zoals messenmakers, prepshop, retailers et cetera. Je kan voor een dag komen maar ook het hele weekend. Je kan nl kamperen op het terrein. Ook voor kinderen zullen er activiteiten zijn.

Onder de bezoekers die voor 28 april hun tickets bestellen, verloten we een WE Knife 717 Vailant, een zéér capabel vouwmes met een winkelwaarde van 295,-. (M390 lemmet, titanium frame, CF inlays en keramisch gelagerd.) Tevens zijn andere prijzen beschikbaar voor verloting onder de bezoekers. Zoals een aantal WE messen (onze hoofdsponsor) en Zero Tolerance.

Meer info: bladestock.eu

Afbeelding


Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: Bladestock 2018

Bericht door arjuna »

Moet ik daadwerkelijk weer betalen voor het bezoeken van een markt.


Koen


henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Re: Bladestock 2018

Bericht door henkh »

arjuna schreef:Moet ik daadwerkelijk weer betalen voor het bezoeken van een markt.


Koen
Ik heb geen flauwe notie waar jij een probleem mee hebt. Ga je nou echt vorig jaar herhalen?


Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: Bladestock 2018

Bericht door arjuna »

Henk

Nee ik ga het niet herhalen ,maar bedankt dat je iedereen hier aan helpt herinneren ^-^

Goede beurs toegewenst ,en mag de zon over je schijnen 8-)

Koen


henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Re: Bladestock 2018

Bericht door henkh »

Een van de prijzen die de bezoekers van Bladestock kunnen winnen, de WE Knife 718 Array. Een van de beschikbaar gestelde prijzen door de sponsor WE Knife. Tickets: bladestock.eu.
Afbeelding


henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Re: Bladestock 2018

Bericht door henkh »

Voor de liefhebber van mooie, handgemaakte bushcraftmessen en allerhande gear en ander vakmanschap! Vergeet niet a.s. weekend in Nunspeet. Bladestock is bedoelt als leuk weekend voor zowel dagbezoeker als weekendbezoeker (met kamperen) en zowel voor pa als gezin. Standhouders met allerlei mooie messen en aanverwante tools en gear. Zie bladestock.eu voor meer info.
Op de facebookpagina en op het instagram account zijn prachtige voorbeelden te zien van messen die daar getoond en verkocht gaan worden.


Sosteve
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 sep 2018, 23:34

Re: Bladestock 2018

Bericht door Sosteve »

Heb daar even langst geweest, leek me een heel gezellige bedoeling, enkele vrienden bezocht


Plaats reactie